Astrid E. Saltveit Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Den vesle flua på den store blomsten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Skarp flue, fint lys på vingene... Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Super skarphet og meget god eksponering. Ville kuttett oppe under det mørke feltet som suger oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Ville kuttett oppe under det mørke feltet som suger oppmerksomhet. Takker så mye for kommentaren - ser det når du sier det, med det mørke feltet...., men jeg syns jo det blir litt synd om støvbærerne blir for mye amputert også, da - valgets kval igjen Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 meget god skarphet på flua.. litt undekesponert, du mister litt detaljer på hode/øyne. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 meget god skarphet på flua.. litt undekesponert, du mister litt detaljer på hode/øyne. Takker så mye for kommentaren. Ja, når du sier det så kan det vel være litt undereksponert - jeg har nok en tendens til det og her var det dessuten sollys som kunne bli litt voldsomt... Jeg har justert litt i etterkant, både for eksponering og i det mørkeste - kunne sikkert ha gjort litt mer av det, men det blir lett plagsomt mye støy i de prosessene. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Fin skarphet og komposisjon. Litt hardt lys på vingene. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Skarpt som bare det! Trodde nesten det var en brudekjole den satt på jeg.... Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Nydelig skarphet på flua flott kontrast mot blomsten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg