Paatrick Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hei forumet Sitter på jobben og holdt på og kjøpe meg en ny PC men tok til fornuften og ville spørre dere først som kan mye mer enn meg om dette. Limited Edition Komplett gamer Skal bruke den til BF3 til høsten, noe wow og noe SC2. Ellers er den koblet til TV for avspilling av film og thats it Så spm er da, er dette en overpriset komplett PC eller en bra pakke? Noen forandringer jeg burde gjøre på den? Håper på raske svar da jeg er i kjøpemodus idag På forhånd takk! Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Skal du ta den som den er eller bytte noen deler ? Edit: Minne er latterlig billig, 120 kr for 4gb ekstra (totalt 8) Burde også kanskje se på skjermkortet? Endret 16. august 2011 av clickz101 Lenke til kommentar
Paatrick Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 etter og ha sett på det så gikk jeg opp til 8 gig av samme type ram og SSD gikk jeg ned til en 60 gig med raskere hastighet. så da ble den biligere tilogmed Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Det samme oppsettet ville kostet 9.141,00 hvis du kjøpte delene hver for seg (på Komplett.no), så med tanke på at du får alt ferdig bygd + 3 års garanti, kan man jo si at det er en del bang for the bucks. Eneste er, som clickz101 påpeker, skjermkortet. Det er slettes ikke et dårlig skjermkort, men om det drar BF3 på max med 1080p vet jeg nå ikke helt om. Lenke til kommentar
Paatrick Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Etter å ha trollet formuet her hardt på jobben endte jeg opp med og kjøpe meg masse random deler istaden. Takk for tips og innspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå