Sewero Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Er det ikke slik at politiet SKAL si hva de stopper deg for? Kan de gi prikker på førerkortet uten å nevne det? Håper noen her kan svare på disse to spørsmålene. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 De kan ikke gi deg prikker uten å fortelle deg hvorfor, nei, uten at jeg har kilde på dette. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Nydelig, ble stoppa i natt, kjørte litt grovt så skjønner at de stoppet meg, tenkte å ringe nærmeste lensmannskontor etterpå og forhøre meg der Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hvis de ikke sa noe da de stoppet deg ville jeg bare latt det ligge. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Du får ikke prikk uten å måtte betale for det. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Tror ikke de MÅ opplyse hvorfor de stopper det, men de gjør det som regel for å unngå dårlig stemning og få tilståelse/personens versjon. Men for å få prikker, må du få bot og dermed skrevet under på at du vedtar boten. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Spurte meg om masse sære dumme spørsmål så dårlig stemning ble det når klokka er 1:32 om natta, hadde mest lyst til å komme meg hjem, men neida de kjeda seg sikker bare.... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 […] kjørte litt grovt så skjønner at de stoppet meg. […] men neida de kjeda seg sikker bare.... Akkurat. De kjedet seg. :nei2: Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Vet ikke om de så det. Så min mistanke og passasjeren min var at de kjedet seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå