osse-mon waits for alice Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Denne tråden er for å diskutere handlepreferanser, slik at vi slipper det i kunder på jobben din-tråden. Hvor handler du primært maten din? Supermarkedet med dets store utvalg, eller nærbutikken med ofte begrenset utvalg? Endret 16. august 2011 av Osse-Mon Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hva skal jeg handle da? Elektronikk: DustinHome Hjemmekino: Elkjøp Enkle klesplagg (t-skjorte, sokker o.l): H&M Mat: Rema/Rimi Flybillett: Billigste/raskeste alternativ PC-Spill: Gamesplanet.com Blu-ray: play.com 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Lett; Rema1000! Lenke til kommentar
sLR Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Matvarer > Morrisons Spill > Gameplanet / Steam Klær > Burton Uhm, ja..That's it. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg handler i den nærmeste butikken som tilfeldigvis er Spar. Skal jeg storhandle, reiser jeg til den nærmeste Rema. Skal jeg ha litt fin middag, reiser jeg til Meny. Forøvrig blir Nordby i Sverige besøkt ofte, da jeg bor nær EU. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg handler på Meny. Hver dag. Er det noe spesielt, kjører jeg til Ultra eller Jacob's. Matvarer > Morrisons Spill > Gameplanet / Steam Klær > Burton Uhm, ja..That's it. Er Morrison's bra? Jeg har aldri vært i en. Når jeg er i UK, blir det som regel Sainsbury's, selv om Waitrose er favoritten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå