Giggity Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Vurderer å kjøpe meg bil via Trading AS som ligger på Jessheim. Har sett meg ut en bil, men synes de ligger mistenkelig lavt i forhold til andre. Er de virkelig så billig, eller er dette en snuskebedrift? Noen som har kjøpt via dette firmaet før? Lenke til kommentar
festen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg vet ingenting om dem, men generelt så sparer du mest om du importerer direkte, selv, da ikke fra en forhandler, men fra noen som driver med sideimport inn til Tyskland. Det er store marginer på Skoda. Lenke til kommentar
darket Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hva med garantier? Antar dette er "grå" import Har du litt is i magen, tror jeg du kan få kjøpt enda billigere derfra, da de har tatt inn muligens for stort parti? Lenke til kommentar
festen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Det jeg snakker om er å ikke kjøpe fra trading, men selv kjøpe fra tyskland, fra firmaer som sideimporterer bilene inn til tyskland, det er sikkert 40-60 tusen i margin på flere modeller. Det er også enkelte modeller som koster langt mer i Norge enn i Tyskland til tross for at de med importkalkulator blir billigere. Endret 17. august 2011 av festen Lenke til kommentar
RIP72 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hei. Vurderer selv å kjøpe Avensis fra Trading. Har du handlet der siden du la ut meldingen? Lenke til kommentar
Giggity Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Hei. Vurderer selv å kjøpe Avensis fra Trading. Har du handlet der siden du la ut meldingen? nei, syntes det hele virket rart. Ble en annen bil, et annet sted. fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå