AfterGlow Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Går samme vei som vakuumrørene, skrivemaskinene, vinylplatene, hevder IBM-veteran. – PC-en er død Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Jeg støtter den siste kommentaren i artikkelen, det er nok feil å si pc-en er død, men heller si at den har tatt nye former. Selv tror jeg at det vil finnes form for den klassiske datamaskinen en god stund fortsatt. Endret 16. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg vil alltid så lenge det er mulig ha en stasjonær. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 "Det er ingen tvil om at PC-har fått hard konkurranse, men likevel fremstår det muligens som noe søkt å spå dens undergang. Kanskje er det riktigere å si at den bare har tatt nye former. Hva mener du?" skriver under på denne konklusjonen. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Deres død var riktignok annonsert i 2009, men nå selger de fortsatt glødepærer rundt omkring, og de koster ca en tiendedel av noen av alternativene i hylla over... I noen tilfeller nærmere en tjuendedel. Lesebrett koster gjerne det samme som en billig PC, men er fullstendig funksjonshemmet og kan ikke brukes til produktivitet. Det er heller ikke noe særlig å jobbe på en mobiltelefon. For epost og surfing er nok derimot det mange mer seksie alternativer enn en PC, jeg ser den. Men mobiltelefoner og nettbrett er definitivt komplimentære produkter for en PC, ikke gode erstatninger. Så er spørsmålet om alle de som tidligere kjøpte PC trengte en PC eller om de bare trengte et nettbrett og en smarttelefon. Endret 24. august 2011 av tommyb Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Min surfepc hjemme ble bytta ut med ett nettbrett. Men jeg bruker fremdeles pc-en til å se film på. Konklusjon: 50/50? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg