G-Man™ Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Oppdaterte min Desire til Android 2.3 gjennom den artikkelen som ligger på amobil.no. Står jo at man gjør det på eget ansvar og alt det, men jeg får ikke brukt internett på telefonen. 90% av tilfellene jeg skal surfe, klarer ikke telefonen å koble seg opp på nett, mens ca 10% klarer den det, men da tar ting utrolig lang tid. Noen som kan ha tips? Lenke til kommentar
Makri Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Er det snakk om Wi-fi eller roaming? Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 begge dele faktisk. begynte bare med problemer på wi-fi, men nå også på roaming :S Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Sitter du langt unna ruteren? Jeg har problemer med min egen telefon på wifi, og må sitte en halvmeter unna. Dog jeg ar en anen telefon. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Googler litt ang. problemet ditt, og det som slår meg er at folk burde nok holde seg unna 2.3 før det kommer noen hotfixes faderlig fort. Det problemet du beskriver er det nok dessverre mange som har. Veldig mange. Så langt har jeg funnet en løsning (som tydeligvis funket for noen) hvor du hard-reseter telefonen. Les mer om den her. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 funker ikke å hard reset telefonen. holder inne volume down, men ingen ting skjer. den starter bare helt vanlig. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Ah, yeah. Prøv med tilbake-knapp og power istedet. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 ingenting nå heller :S Begynner å bli på tide å "miste" telefonen i veggen snart Lenke til kommentar
Makri Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Her har du meg, viklet inn i ROMS, og recovery og alt mulig sånt tull. Man trenger jo selvfølgelig ikke å gjøre sånt noe for å foreta en hard reset av telefon. Dette kan godt gjøres fra settings. Jeg linker deg en side fra HTC support her! Bare husk at med en factory reset KAN DET HENDE at det hjelper deg litt, og du fjerner alt på tlf. Alt må lastes inn på nytt. Så backup sdkort og lignende først. I verste fall må du bare vente sammen med resten av gjengen som har problemer med 2.3.3 til 2.3.4. kommer. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Grunnen til at du ikke kommer inn i bootmenyen er kanskje at desire har fått fastboot i 2.3 oppdateringen. Du må slå det av for å komme til menyen. Tror det valget ligger under innstillinger - applikasjoner, og heter "start automatisk" eller noe slikt. 1 Lenke til kommentar
Makri Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Grunnen til at du ikke kommer inn i bootmenyen er kanskje at desire har fått fastboot i 2.3 oppdateringen. Du må slå det av for å komme til menyen. Tror det valget ligger under innstillinger - applikasjoner, og heter "start automatisk" eller noe slikt. Tenkte jeg ikke på engang. Nice Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 takker for hjelpen. driver å restarer den nå, får se om det hjelper? Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Ble nok ikke noe bedre av en hard reset nei. får vel bare holde ut, og vente på en oppdatering.(selv om HTC har sagt dette var den siste) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå