wasco Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Blått Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg har ikke sett denne behandlingsformen fra deg tideligere ( tror jeg?) veldig flott som vanlig dette Wasco Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Vet ikke riktig hva du har drevet med her Wasco, men for å si det slik - jeg ble ikke rolig av å se på det Lenke til kommentar
karoald Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Etterbehandlinga var ikkje bra her-og vel mykje villstrå--men fin farge på blåklokkerne. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Jeg har ikke sett denne behandlingsformen fra deg tideligere ( tror jeg?) veldig flott som vanlig dette Wasco Jeg har gjort noe lignende før, men det er en stund siden Takk for kommentaren Vet ikke riktig hva du har drevet med her Wasco, men for å si det slik - jeg ble ikke rolig av å se på det Her har jeg drevet med litt grafisk etterbehandling. En stil som jeg personlig liker. Men det er vel med dette som med HDR - det er ikke alle som liker det Etterbehandlinga var ikkje bra her-og vel mykje villstrå--men fin farge på blåklokkerne. Etterbehandlingen er bra i den formen den er ment å være. Men om du liker det eller ikke, det er et annet sprøsmål Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Kunst dette jo Sånn en godt kan se henge på veggen i ett eller anna offentlig bygg. Syns ikke det ble så ille jeg. Fargene er duse og behagelige å se på. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Kunst dette jo Sånn en godt kan se henge på veggen i ett eller anna offentlig bygg. Syns ikke det ble så ille jeg. Fargene er duse og behagelige å se på. TAkk for kommentaren Smaken er jo så ulik, og godt er det Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Slik jeg ser det så er du på rett vei til "noe". Det som får meg til å nøle er "det" oppe i høyre hjørne - eller rettere sagt "det" som mangler i høyre hjørne - der blir det på en måte bare tomt. Ellers har jeg stor sans for "digiart" og "Artsnap". Synes dette lover godt - ser frem til fortsettelsen! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Slik jeg ser det så er du på rett vei til "noe". Det som får meg til å nøle er "det" oppe i høyre hjørne - eller rettere sagt "det" som mangler i høyre hjørne - der blir det på en måte bare tomt. Ellers har jeg stor sans for "digiart" og "Artsnap". Synes dette lover godt - ser frem til fortsettelsen! Takk for kommentaren Ser at det burde vært ett eller annet der opp ja Tar med meg det i bakhode neste gang Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Passende etterbehandling her. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Vakkert motiv med sommerstemning. etterbehandlingen passer faktisk godt på motivet, ble nesten som en akvarell... men uten etterbehandlinget tror jeg dette ville vert et ganske kjedelig bilde.. det viser vel at man kan, med rett metode få mye ut av bilder som ellers ikke er særlig spennende. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Spennende uttrykk. Akvarell uttrykk. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Fungerer godt som blomsterkort dette! Uvanlig "fargekost" fra din side dette da... Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Passende etterbehandling her. Takk for kommentaren Vakkert motiv med sommerstemning. etterbehandlingen passer faktisk godt på motivet, ble nesten som en akvarell... men uten etterbehandlinget tror jeg dette ville vert et ganske kjedelig bilde.. det viser vel at man kan, med rett metode få mye ut av bilder som ellers ikke er særlig spennende. Ja, bildet var i utgangspunktet kjedelig og intetsigende, men mer denne etterbehandlingen likte jeg uttrykket Spennende uttrykk. Akvarell uttrykk. Takk for kommentaren Fungerer godt som blomsterkort dette! Uvanlig "fargekost" fra din side dette da... Ja, du er vel vant med litt sterkere farger fra meg.. Men må jo prøve noe nytt av og til Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 helt carl larsson dette,så vakert det var til blåklokkene,ønsker deg en fin dag Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Her er det delte meninger , slik skal det være. Må bare si jeg liker dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg