Gå til innhold

BK: Blått

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke sett denne behandlingsformen fra deg tideligere ( tror jeg?) veldig flott som vanlig dette Wasco :)

Jeg har gjort noe lignende før, men det er en stund siden

Takk for kommentaren

Vet ikke riktig hva du har drevet med her Wasco, men for å si det slik - jeg ble ikke rolig av å se på det :)

Her har jeg drevet med litt grafisk etterbehandling.

En stil som jeg personlig liker.

Men det er vel med dette som med HDR - det er ikke alle som liker det :)

Etterbehandlinga var ikkje bra her-og vel mykje villstrå--men fin farge på blåklokkerne.

Etterbehandlingen er bra i den formen den er ment å være.

Men om du liker det eller ikke, det er et annet sprøsmål :)

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det så er du på rett vei til "noe". Det som får meg til å nøle er "det" oppe i høyre hjørne - eller rettere sagt "det" som mangler i høyre hjørne - der blir det på en måte bare tomt. Ellers har jeg stor sans for "digiart" og "Artsnap". Synes dette lover godt - ser frem til fortsettelsen! :)

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det så er du på rett vei til "noe". Det som får meg til å nøle er "det" oppe i høyre hjørne - eller rettere sagt "det" som mangler i høyre hjørne - der blir det på en måte bare tomt. Ellers har jeg stor sans for "digiart" og "Artsnap". Synes dette lover godt - ser frem til fortsettelsen! :)

Takk for kommentaren

Ser at det burde vært ett eller annet der opp ja :)

Tar med meg det i bakhode neste gang

Lenke til kommentar

Vakkert motiv med sommerstemning. etterbehandlingen passer faktisk godt på motivet, ble nesten som en akvarell... men uten etterbehandlinget tror jeg dette ville vert et ganske kjedelig bilde.. det viser vel at man kan, med rett metode få mye ut av bilder som ellers ikke er særlig spennende.

Lenke til kommentar

Passende etterbehandling her.

Takk for kommentaren :)

Vakkert motiv med sommerstemning. etterbehandlingen passer faktisk godt på motivet, ble nesten som en akvarell... men uten etterbehandlinget tror jeg dette ville vert et ganske kjedelig bilde.. det viser vel at man kan, med rett metode få mye ut av bilder som ellers ikke er særlig spennende.

Ja, bildet var i utgangspunktet kjedelig og intetsigende, men mer denne etterbehandlingen likte jeg uttrykket

Spennende uttrykk. Akvarell uttrykk. :)

Takk for kommentaren

Fungerer godt som blomsterkort dette! Uvanlig "fargekost" fra din side dette da... ;)

Ja, du er vel vant med litt sterkere farger fra meg..

Men må jo prøve noe nytt av og til :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...