Warrior1616 Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Noen som kan hjelpe meg? ( Hva skal jeg gjøre?! Serriøst deprimert... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Noen som kan hjelpe meg? ( Hva skal jeg gjøre?! Serriøst deprimert... Kom hit, så skal jeg fikse det. Neida, hva forventer du at vi kan gjøre? ringe legen din og bestille time til deg? Kontakte forsvaret å spørre om tips? Du må nesten gjøre det selv, er lite jeg får gjort med en mulig kronisk sykdom over nett... Du kan jo bestille time hos legen og høre om de får gjort noe. 1 Lenke til kommentar
Warrior1616 Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Vil dette ha noe å si i militæret? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Du har da fått en 4-5 svar ang. det her allerede... Legen i forsvaret bestemmer det, ingen her kan si om du får lov til å komme inn eller ikke... Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg vil konstatere det slik, så lenge du kan se normalt(!) Det vil si, ingen svakheter i synet eller fargeblindhet og ikke sliter med denne blunkingen din annet enn at det skjer fra tid til annen. Jeg har fallskjermjeger som min lille tenåringsdrøm selv, og en far med dårlige øyne jeg håper jeg ikke har arvet. Ellers må jeg bare krysse fingrene på det beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå