clarke133 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Hei. Har nå utsatt hårklippen og skal få det unnagjort imorgen. Jeg lurte på hvordan jeg klipper en sidecut, der det ikke er "skinned" kort, men fortsatt endel kortere enn på toppen. Har kanskje 5-7cm på toppen. Kan meddele at jeg har tynt, brunt hår. Vil det i det hele tatt passe siden jeg har så tynt hår? På forhånd, takk! Endret 16. august 2011 av zclick Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Kanskje denne er til hjelp https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1363271 Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Når jeg klipper sidecut, skal det være like kort i bakhodet som på kantene? Eller skal nakken/bakhodet være endel kortere enn oppå hodet, men samtidig ikke like kort som på sidene? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Nei, Ja. Har kort på sidene som fortsetter bakover, slik at håret bak ender i en spiss. Håret på toppen ganske langt foran og blir bittelitt kortere jo nærmere bakhodet du kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå