BoarderXtrem Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 hello. Ja spiller black ops så hører jeg mens jeg spiller en sånn windows lyd. logger med ut av spillet å dette er det som kommer opp da.. Har da nok minne? er minne mitt ute å sykkler? takk for svar.. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hvor mye RAM har du da? Høres jo merkelig ut om du skulle gå tom bare på Black Ops da, ved midnre det er noe minnelekasje ute og går. Kan du åpne taskmanager og se (før du lar windows lukke programmer) og se hvordan minnebruken ligger ann - og hvilke prosesser som tar opp mest minne? Et screenshot av det hadde vært fint. Spiller du lenge før dette skjer? Skjer det alltid (gitt nok tid)? -Stigma Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Du har 6gb ram og har problemer med black ops? Nå har ikke jeg det spillet, men det høres ut som at det er noe som ikke stemmer. Har det vært noen opptateringer på maskinen eller spillet i det siste? Og kan du også gjøre det Stigma ber deg om? Lenke til kommentar
phlake Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Det kan hende at systemdisken din er tilnærmet full, slik at pagefile ikke har nok plass. Sjekk det, men først og fremst task manager > processes og se hva som evt sluker RAM. Endret 16. august 2011 av phlake Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 hello. Ja tror jeg fant det ut. jeg hadde 12 gb ram som jeg prøvde ut. Da slo jeg jo av pagefile.. slo den på igjen å det funker nå. (enn så lenge ) Takk for svar. Kan vel ikke si noe annet enn "MY BAD" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå