Nistelrooy Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Hei. Vet først og fremst ikke om dette er stedet å poste denne tråden. Flytt den om den skulle vært plasert et annet sted. Jeg lurer på hvilket abonnement jeg skal velge nå. Saken er at jeg ikke finner et passende abbonement pga. at jeg nesten aldri ringer. Her er sånn ca. hva jeg bruker i måneden: 5 min ringetid 2000 SMS 0 MMS 150 MB datatrafikk Har Telenor i dag, og er med i fri familie, men kan være aktuelt å skifte fra Telenor dersom det finnes et billigere alternativ totalt sett. Endret 16. august 2011 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Dette abonnomentet ser ikke dumt ut? Dekker ikke kravet ditt til datatrafikk, riktignok.. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Chess OnFlex - 150 minutter, 150 mms, 150 MB og 3000 sms = 309 kr per mnd. Eventuelt Chess iTouch - 1 GB inkludert per mnd til 89 kr og tilleggspakke til 199 kr med 2000 sms. Totalt 288 per mnd. Bare to forslag... Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Takk for forslag. Ser dårlig ut med tanke på å finne et "kraftig" abonnement, der det ikke er inkludert en masse ringetid. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Billigste fra NetCom: FlexiTalk - 0 kr Surfepakke Small - 99 kr SMSpakke - 200 kr Da har du ikke noe ringetid inkludert, men en minuttpris på 45 øre, og ingen månedsavgift på abonnementet. Surfepakke som inkluderer 1 GB, og SMSpakke som inkluderer 2000 SMS som tilleggstjenester. Totalt blir det 299 kr/mnd. Aner ikke om det er det billigste, men det er i alle fall en mulig løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå