Gå til innhold

Kjøp av RC Monster Truck

Steen93

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det noen spesiell skala du ønsker på bilen? evt noen andre ting? som at den skal være lett å skru på, lett å få options til eller lignende?

Ja, tenkte bil i skala 1:10, og er ikke så alt for god til å mekke, så det kan være greit med en som er lett å vedlikeholde.

Og mulighet til å bytte chassie (deksel?) på bilen, men det går vel med alle biler :)

Har sett på "Traxxas Stampede" og "Traxxas Grave Digger"

Og er veldig intresert i 4WD, eller er det ikke store forskjellen på 2WD og 4WD i off-road?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ser du skriver, at du tenkte på bil i skala 1:10, men uansett, ville jeg gått for Traxxas E-Revo VLX, som da er 1:16 skala. Tror neppe du vil angre og dette er et kjempe verk fra traxxas sin side! Kjøp den her: STO-RACINGPRODUCTS for akkurat 3000ca inkludert fine ekstra utstyr du trenger for og få den til og yte godt :) BARE HUSK: og legg til oppgraderings delene selv, i handlekurven inkludert bilen selvfølgelig :) Vis du i tillegg er opptatt av fart(du kan få den til og yte 130km/t++) og kjempe mye akrobatisk morro, hadde jeg så absolutt gått for denne. MÅ også bare minne deg på og legge til Flightmax 2200mAh 3S1P 25C i handlekurven. Å vips så blei den totale summen 3000kr :)

Til opplysning om Flightmax 2200mAh 3S1P 25C - batteritiden varer ikke veldig lenge, men da får du ihvertfall en opplevelse av den kraftfulle, Traxxas E-REVO VLX 1/16.

Ja så hva tenker du om denne - kunne det vært noe ?

Endret av lagee
Lenke til kommentar

E-Revo finnes da i 1:10 også.

Btw lagee: Må si jeg tolker innlegget ditt som et innlegg med reklame for egne interesser... tar jeg feil?

nei du tar muligens ikke feil der :p Jeg vet bare at traxxas også er kvalitet av ypperste klasse. Traxxas er aldri et dårlig valg etter min mening :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...