Fnar Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hei. Jeg og en kompis skal være pubfaddere på et rebusløp under fadderuken og vi må finne på en oppgave som de nye elevene skal løse. Oppgaven har ingen krav, men gruppen kan få maks 3 poeng. Trenger noen gode og morsomme idéer Elevene skal være 18+ Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Blindsmake 3 ulike typer øl - hansa, rignes og tuborg - 3 poeng for 3 riktige, 1 poeng for 1 riktig og 0 for ingen. Gjør en enkel variant av dette: http://www.youtube.com/watch?v=9XyRQMjjbB0 Feks 10 kopper, bygge pyramide, samle den, bygge den igjen og samle. Så tar man tiden. Bedre enn 10 sek gir 3 poeng, bedre enn 15 gir 2 og bedre enn 20 gir 3 (jeg aner ikke om dette er realistiske mål, dere bør prøve selv). Lenke til kommentar
Fnar Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Tusen takk for respons. Tror det kan bli veldig varierende med den stackingen, men jeg likte øl smaks testing veldig godt Bare å komme med flere forslag om du/dere kommer på noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå