Louigi Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hei. Skal ha ny telefon, og valget står mellom HTC Sensation og HTC Evo 3D. Telefonene er ganske like, men er noen småting som skiller de fra hverandre. Kamera. Sensation har bedre kamera. Jeg bruker skjelden mobilkamera, så dette er ikke en gjeldende faktor ved valget. 3D. Er det noe å ha, eller det bare en gimmick? Bør man hoppe på 3d bølgen nå, eller vente til neste telefonbytte? Argumenter for og imot, så jeg får litt klarhet i hva jeg skal kjøpe! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Hvor har du fått det for deg at Sensation har bedre kamera? Håper ikke du tar utgangspunkt i antall megapiksler.. Anyhow, jeg ville gått for EVO 3D av følgende grunner: *EVO 3D har 1GB RAM, Sensation har 768MB *EVO 3D har 1730mAh batteri, Sensation har 1520mAh.. *3D-skjerm er absolutt ikke noe stor fordel, men etter å ha testet det vil jeg nå påstå at det er artig å ha.. Endret 16. august 2011 av Untouchab1e Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Var bare en tanke at 3d kamera ikke er helt optimalt til andre ting helt enda, men kan godt hende de er like gode. Er det noe sted man kan kjøpe evo 3d med telenorabb enda? finner ingen steder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå