olegunnaro Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Keyboardist - Hopalong Knut Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg synes kompet fungerer veldig bra. Men her er det veldig små marginer. Hadde du snudd kamera et par millimeter mot høyre, ville det blitt for mye sentrert. Så her balanserer du, etter min mening på en knivegg, men det holder akkurat. Ellers tror jeg bildet ville vært kjedelig og flatt uten de to musikantene i forgrunnen Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Enig med Wasco, de to andre må være med, uten vil det bli altfor statisk - spesielt siden du ikke har fanget noe spesielt "intenst" øyeblikk med keyboardisten. I sum, jeg synes det er et teknisk bra bilde, men uten den store appellen i uttrykket. Ellers trenger du ikke legge ved link til større utgave, reglene her er nå slik at du kan legge ut bilder opptil 5 MB. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Er enig i at det ville blitt kjedelig med bare keyboardisten - problemet med rutinerte konsertmusikere er ofte at de er ganske kjedelige visuelt sett på scena. Jeg tenker dog mer på hvis jeg hadde fått med bare én av de - ved å bevege meg enten til høyre eller venstre - ville det sett bedre ut? Ellers trenger du ikke legge ved link til større utgave, reglene her er nå slik at du kan legge ut bilder opptil 5 MB. Hadde allerede bildet på flickr, så da var det enklest å bare laste ned x1024-versjonen og legge ut her. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Har ikke særlig å tilføye utover det de andre har sagt, men under slike lysforhold syns jeg det er interessant med EXIF. Kan jo hende jeg også plutselig skal på konsert, og da hadde det vært kjekt å vite/lære hva slags innstillinger som duger ( utstyr også, for den saks skyld) Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Tipper det er Flickr sin måte å lagre metadata på som fucker opp - neste gang får lage egen eksport for bildet jeg legger ut her. Men anyways, utstyr/innstillinger: Canon 5D II EF 135/2L ISO4000 - f/2 - 1/160s Endret 16. august 2011 av olegunnaro Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 ISO4000 - f/2 - 1/160s Rimelig kjente verdier, det var vel ikke så altfor bra lys her ? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Nei - syntes synd på de som sprang rundt med f/2.8-zoomer. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Tipper det er Flickr sin måte å lagre metadata på som fucker opp - neste gang får lage egen eksport for bildet jeg legger ut her. Men anyways, utstyr/innstillinger: Canon 5D II EF 135/2L ISO4000 - f/2 - 1/160s Blir rimelig ekstremt og krever sitt utstyr, ja . Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Bra levert under sikkert vanskelige lysforhold! Ikke helt fortrolig med kompen, men samtidig vanskelig å sette fingeren på om jeg ville hatt det luftig til hø. eller ve... , men ikke begge deler iallefall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg