Gå til innhold

BK: Keyboardist - Hopalong Knut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes kompet fungerer veldig bra.

Men her er det veldig små marginer.

Hadde du snudd kamera et par millimeter mot høyre, ville det blitt for mye sentrert. Så her balanserer du, etter min mening på en knivegg, men det holder akkurat.

Ellers tror jeg bildet ville vært kjedelig og flatt uten de to musikantene i forgrunnen

Lenke til kommentar

Enig med Wasco, de to andre må være med, uten vil det bli altfor statisk - spesielt siden du ikke har fanget noe spesielt "intenst" øyeblikk med keyboardisten. I sum, jeg synes det er et teknisk bra bilde, men uten den store appellen i uttrykket.

Ellers trenger du ikke legge ved link til større utgave, reglene her er nå slik at du kan legge ut bilder opptil 5 MB.

Lenke til kommentar

Er enig i at det ville blitt kjedelig med bare keyboardisten - problemet med rutinerte konsertmusikere er ofte at de er ganske kjedelige visuelt sett på scena. Jeg tenker dog mer på hvis jeg hadde fått med bare én av de - ved å bevege meg enten til høyre eller venstre - ville det sett bedre ut?

Ellers trenger du ikke legge ved link til større utgave, reglene her er nå slik at du kan legge ut bilder opptil 5 MB.

Hadde allerede bildet på flickr, så da var det enklest å bare laste ned x1024-versjonen og legge ut her. :)

Lenke til kommentar

Har ikke særlig å tilføye utover det de andre har sagt, men under slike lysforhold syns jeg det er interessant med EXIF. Kan jo hende jeg også plutselig skal på konsert, og da hadde det vært kjekt å vite/lære hva slags innstillinger som duger ( utstyr også, for den saks skyld)

Lenke til kommentar

Tipper det er Flickr sin måte å lagre metadata på som fucker opp - neste gang får lage egen eksport for bildet jeg legger ut her. :)

Men anyways, utstyr/innstillinger:

Canon 5D II

EF 135/2L

ISO4000 - f/2 - 1/160s

Blir rimelig ekstremt og krever sitt utstyr, ja :).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...