Gå til innhold

Sende pc pakke?!

Anbefalte innlegg

Hei!

Hviste ikke hva jeg skulle ha som tema,men det ble slik ^^;P

Jeg har nettopp bestilt Abit IC7-G og intel 2.6 ghz(800fbs) fra komplett...!

Jeg lurer på om foreksempel noen av delene er defekte( Ikke nødvendig de nye jeg har bestilt,men oxo de delene jeg hadde fra før) og jeg ikke finner ut hva feilen er-->

Går det ann å sende hele pc pakka med kabinett til komplett og be dem sette den opp for deg for en ekstra penge?

Prøvde å forklare dette så godt jeg kan ,men er ikke så god til å forklare..!

Håper noen kan svare..!

:yes:

Takk :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm skjønnte ikke helt hva du mente.. men allså sende delene dine + de du bestillte inn til dem å få dem til å sette sammen pcen for deg? vel tror ikke det går. må vel sette sammen pcen på pcbygger greia for å få dem til å gjøre det tror jeg.. men det skader ikke å sende en mail å spørre selvsagt

Lenke til kommentar

Har fått tilbud fra Komplett å sende inn hele PCen når jeg har handla der. Gjorde det ikke (Klarte å finne de defekte komponenten selv) men jeg fikk tilbidet. Bare spør de du. Vil tro de gjør det.

Men det koster nok. Sikkert billigere å gå til en lokal PC Shappe med litt kunnskap. Avtal "no cure, no pay".

Lenke til kommentar
Er en hw butikk i byen, men den er rådyr til å få ting reparert (mildt sagt) så hvis jeg sender den inn der skal jeg avtale med dem at de ikke får penga hvis de ikke finner feilen?

Alle databutikkar er dyre, dei tek 700 kr timen alle saman.

Prøv å avtale no cure no pay, ja. Det bør gå hos dei fleste små databutikkar, sidan dei rett å slett har råd til å avvise kundar.

Lenke til kommentar

Feil i PC.

Den billigeste måten å "fikse" pc'n din er følgende:

1:

Prøv alle komponenter på et annet system for å se etter defekter.

(en og en av gangen)

2:

Kom med detaljerte beskrivelser her på forumet vedr. feil. Det er mange her som har rimelig god greie på problemene dine. Sansynligheten for at vi har opplevd de problemer du har er stor!!

Lars.

Lenke til kommentar

La meg bare si det sånn at hvis du skal sende PC'en din så ville jeg ikke sendt den med norgespakke!

En kompis skulle sende PC'en sin fra Fredrikstad til Tromsø, da vi pakket ut PC'en skrangla det! Åpna PC'en og der ligger HDD'en og slenger på HK'et. Pakken var handla så hardt at feste til HDD ramma var bøyd så mye at den bare hadde falt av. Utrulig nok funka PC'en!

Så mitt tips er å merke esken superbra og ikke bruke norgespakke. Snakket med en kjenning som jobbet på posten en stund, han flirte bare og sa at det var ikke uvanlig at de kastet rundt på norgespakkene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...