karoald Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 NordNorge 2 Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Upåklagelig komp her, en nydelig sommerdag ser det ut til å ha vært. Flotte skyer, lurer på om du kunne kjørt på med noe mer kontrast for å få skyene enda mer fram? Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Et godt panorama bildet som kler S/H Personlig ville jeg nok kuttet litt i bunnen, men dermed er det ikke sagt at dette ikke fungerer bra. Lenke til kommentar
Gry Heubach Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Flott landskapsbilde i s/h. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Upåklagelig komp her, en nydelig sommerdag ser det ut til å ha vært. Flotte skyer, lurer på om du kunne kjørt på med noe mer kontrast for å få skyene enda mer fram? Hei Prøvde fleire måter å gjere det på i s/kv.-vart litt lei til slutt og havna opp med dette---lett for at det dukker opp støy i s/kv redig. Fint bilde i S/H Hei Takker for det. Flott landskapsbilde i s/h. Hei Tusen takk. Et godt panorama bildet som kler S/H Personlig ville jeg nok kuttet litt i bunnen, men dermed er det ikke sagt at dette ikke fungerer bra. Hei Kanhende det-takker. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Veldig fin komp, men her synes jeg ikke skyene stod seg så godt i forhold til resten... (noe for lyst kanskje). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg