Gå til innhold

Canal Digital kabel-tv inkludert i husleie. Mulighet for IDTV?

Anbefalte innlegg

Jeg leier en leilighet med analogt kabel-tv fra Canal Digital inkludert i husleien. Hvordan funker det med å kjøpe et kort for IDTV? Kan jeg gjøre det selv, eller må eventuelt husverten gjøre det siden det er hans abbonement? Skulle gjerne hatt digitalt tv i 2011, men jeg blir ikke helt klok på hvordan det blir lettest og billigst.

Takk på forhånd for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan fint gjøre dette selv, men du må oppgi navn på abo-eier samt telefonnr hans til butikken du kjøper dette i.

Du kjøper og får med CA-modul med en gang, mens butikken bestiller et nytt kort som du får i posten etter et par dager. Bestiller du i morgen burde du ha kortet på fredag.

Dette er en billig og meget god løsning da du betaler mindre enn dekodere koster, det er ingen ekstra månedsavgift, kun kortavgift på 299,- pr år :).

I det hele tatt, bare å slå til, så lenge du har en godkjent TV?

Lenke til kommentar

I det hele tatt, bare å slå til, så lenge du har en godkjent TV?

Takk for svar. Det var det jeg håpte på.

Når det gjelder TV'en, så sa selgeren at den var godkjent for IDTV, men når jeg ser på canaldigital.no så står den ikke der på godkjent-listene. Så jeg må se litt nærmere på det tror jeg.

Lenke til kommentar

Godkjent for idtv fra rikstv ja, ikke canal digital. Tviler på at det vil virke. Husk at du har 30 dagers returrett på tven, og kan bytte om du er innenfor denne perioden.

Ok, takker for svar! Da blir det å bytte inn TV'en. Jeg sa forøvrig til selgeren at jeg hadde canal digital og ikke riks-tv, så han får ta den på sin kappe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...