nor50 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Har kjøpt meg en Pioneer AVIC-F30BT i dag. Nettopp ferdig med å montere den, men har ett par spørsmål. Det er en kabel (grønn så vidt jeg husker), som skal koples slik at man IKKE man spille video mens bilen kjører. Hvordan UNNGÅR man den saken...? Startet navigasjonen og kjørte en liten bit på E18. Jeg var nesten aldri på veien i følge navigatoren... Hva er grunnen til det? Så prøvde jeg å kople mobilen via bluetooth, men hele bluetoothmenyen er grå på spilleren. Får åpne manualen å se litt... Ellers så det ut til å være en veldig flott spiller! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ledningen du snakker om kan du jorde, så kan du se video mens du kjører Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Ledningen du snakker om kan du jorde, så kan du se video mens du kjører Takk! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Er veien du kjørte på relativt ny? Isåfall er ikke kartet oppdatert. Jeg har også en 2din spiller med den kabelen, jeg bare jordet den i skruen som jeg skrudde fast ramma med. (Ramma er igjen jordet til chassiet vha en ekstra ledning) Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Er veien du kjørte på relativt ny? Isåfall er ikke kartet oppdatert. Jeg har også en 2din spiller med den kabelen, jeg bare jordet den i skruen som jeg skrudde fast ramma med. (Ramma er igjen jordet til chassiet vha en ekstra ledning) Nei de veiene jeg var på er 40+ år gamle... Har du NavGate du og? Hvordan er du fornøyd med det? Endret 16. august 2011 av nor50 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Har ikke det, nei. Har bare kjørt med GPS på nye veier Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Går det greit å bruke en ekstern harddisk på denne? Tenkte på strømforbruk, + at de fleste/noen disker vel bruker 2 USB-kabler? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Tviler. Står i instruksjonsboka hva som er største lagringsmediet den støtter. En 8gig minnepinne holder mer enn nok Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Tviler. Står i instruksjonsboka hva som er største lagringsmediet den støtter. En 8gig minnepinne holder mer enn nok Hva er nok...? Har 32 GB SD-kort nå, og det er ikke nok... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Okei, da har du altfor mye musikk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå