Gå til innhold

Red Orchestra 2 - ute nå!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som at de fikset mye i siste patchen.

Men jeg får et nettverksproblem jeg sleit med i de foregående RO spillene og;

Når jeg kommer inn på serveren fungerer allt fint noen sekunder, men plustselig virker det som at jeg mister forbindelsen med serveren. Merker det på at alle rundt meg plutselig løper i samme retning som de gjorde når "nettet forsvant".

Får joinet servere igjen, men problemet skjer igjen og igjen.

Noen som kjenner til dette problemet og ikke minst løsningen?

 

De har fikset veldig mye på de to siste patchene, men mangler enda å får skikkelig statestikk, eg er lvl 58 uten å ha spilt mer enn 6 kamper. Noen som vet om det er flere våpen i de ulike klassene? Er ser ikke noe som tyder på at eg har noe annet enn dt eg starter med, kanskje eg må unlocke disse... FÅr ikke nye våpen uavhengig om eg er lvl 58, men dette må ordnes fort fordi eg like veldig godt å spille for å få god stats, blir mer motivert.

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd to bugs bortsett fra den stats tigen.

 

Først forsvant lyden etter jeg bytta map, da måtte jeg helt ut av spillet for å få igjen lyden, det har bare skjedd en gang. den andre buggen opplevde jeg nå, etter jeg døde, låste spillet seg på en måte, jeg kom til den siden hvor man velger spawn points, og da kom jeg ike lengre, jeg klikket på ready gang på gang, men kom ikke ut av den siden. så jeg måtte bare logge ut av serveren.

Lenke til kommentar

Til dere som hadde betaen og nå ikke klarer og starte spillet

 

http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=61785

 

Game Won't Launch Fix [if you had the beta!]

After the last update, we changed the directory where your INI files are being saved and this can interfere with how the game can run (or lack thereof).

 

Step 1: Open the old INI directory [Documents\My Games\UnrealEngine3] and delete the ROGame folder

 

Step 2: Open the [Documents\My Games\RedOrchestra2\ROGame\Config] folder, and delete those files as well

 

Step 3: Open [C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\redorchestra2beta\ROG ame\Config] and delete those files.

 

Go back into Steam, right click on the Red Orchestra 2 beta game and Verify the game cache. Steam will then download a few new files.

 

Voila! The game should now launch.

 

Google vet du.

Endret av Upsidian
Lenke til kommentar

 

 

Så du har ikke problem med å få riktig stats eller oppgraderinger på våpene dine? i så tilfelle er du den eneste i verden som ike har dette problemet.

 

Niks, alt fungerer knirkefritt, til og med stats. Eneste som er at jeg nå kun spiller på TWI sine servere(med untak av bf.no), og der lagres stats iallefall.

Lenke til kommentar

 

 

Så du har ikke problem med å få riktig stats eller oppgraderinger på våpene dine? i så tilfelle er du den eneste i verden som ike har dette problemet.

 

Niks, alt fungerer knirkefritt, til og med stats. Eneste som er at jeg nå kun spiller på TWI sine servere(med untak av bf.no), og der lagres stats iallefall.

 

Eg spilte på TWI serverne i går, gikk fra Lvl 3 til 58. Så nå har eg over 1100 kills som eg egnentlig ikke har.

Lenke til kommentar

Jeg har vældigt lyst til og spille dette. har instalert det og spilt tutorialene ferdig. Men når jeg leser om alle bugsene. spessielt de som levler deg opp til 50 osv uten noen grunn. så tror jeg kanskje jeg tar og venter litt. Minner meg litt om Americas Army med selve skytingen. og som jeg husker så var det ganske taktisk krevendes. tokk lang tid og levle opp osv. Så jeg håper de patcher dette snart. virker vældigt gøy. PS da mener jeg den gamle Americas Army. ikke den nye.

Lenke til kommentar

Jeg er udugelig. Blir gjerne 5-6 kills pr runde.

 

Men jeg ble plutselig level 72 eller noe sånt. :new_woot:

 

Og dette liker vi? At spillet hjelper deg til å bli lvl 72, får virkelig håpe de reset alt av stats på dette spillet når de har fikset dette fordi eg er ikke interessert i å være lvl 56 med over 1100 kills som ikke er mine.

Lenke til kommentar

Herregud som jeg misunner dere :( Trodde jeg skulle få mulighet til å spille det mens jeg var på folkehøgskole, men grunnet fantastisk dårlig og ustabilt nett er drømmen min lagt i grus.

 

Kjenner den følelsen så alt for godt! :dontgetit:

 

 

Hva skal jeg si om spillet da, fortsatt litt mange 'biller' som må fikses. Liker spesielt ikke tropp systemet, ganske enkelt på grunn av at det ikke fungerer.

 

 

Spawn on Squad Leader - worst technical problem yet.

Lenke til kommentar

Jeg er udugelig. Blir gjerne 5-6 kills pr runde.

 

Men jeg ble plutselig level 72 eller noe sånt. :new_woot:

 

Og dette liker vi? At spillet hjelper deg til å bli lvl 72, får virkelig håpe de reset alt av stats på dette spillet når de har fikset dette fordi eg er ikke interessert i å være lvl 56 med over 1100 kills som ikke er mine.

Ironi fungerer tydeligvis dårlig på internett....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er udugelig. Blir gjerne 5-6 kills pr runde.

 

Men jeg ble plutselig level 72 eller noe sånt. :new_woot:

 

Og dette liker vi? At spillet hjelper deg til å bli lvl 72, får virkelig håpe de reset alt av stats på dette spillet når de har fikset dette fordi eg er ikke interessert i å være lvl 56 med over 1100 kills som ikke er mine.

Ironi fungerer tydeligvis dårlig på internett....

lol det gjør det. Uten en tone til og gå med det man sier. så er ironi vældigt dårligt på nettet. er da man bruker Gåsetegn Faen dette var "gøy" gitt.

Lenke til kommentar

Da testet jeg nettopp ut spillet. Strtet det opp. gikk i multiplayer. fikk 5 kills så og si med engang før jeg ble drept. så fikk jeg 1 kill til. og gamet var over. sluttet etter det siden jeg er allerede for seint oppe haha. men faen så lattis. Er taktisk slik Americas Army er. og det er en pluss i min book. ikke noe dritunger som løper rundt ala COD stil her. eller kanskje det er det. men de dør isåfall fort. Digger spillet som faen. Synest alle vi folka som er på denne tråden burde samlest på en server for litt gøy :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...