Gå til innhold

Red Orchestra 2 - ute nå!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har ingenting å klage på når det kommer levlingsystemet siden eg ikke har fått til det å funke enda, eg har at fordi der det funker er det kjempefornøyd med hvordan er er lagt opp, får håpe det snart blir fikset. Og selvsagt disse feilene når det kommer til optmialisering, den er ikke bra i det heletatt.

Lenke til kommentar

Release gikk vel som jeg forventa mtp tripwire, de er dyktige, men mangler rersurser. Det her er det man ender opp med, jeg håper virkelig at RO2 selger unna, da tripwire er en av få produsenter som jeg enda liker.

Har ikke hatt noen problemer med spillet de siste to dagene i hvert fall :) . Håper også på gode salg da spillet er fantastisk.

Lenke til kommentar

Spillet kjører perfekt til meg også, men føler at man på en måte spiller forgjeves, da xp-systemet ikke fungerer. Bryr meg egentlig ikke om det, men når det først er der, vil jeg at det skal funke. En ting jeg ikke liker akkurat nå, er at veldig mange nye spillere klager i chat(i bunn og grunn at det ikke er COD de spiller).

Lenke til kommentar

Hvorfor har ingen en tråd om spillet enda, jeg fant i hvertfall ingen.

 

Spillet kom ut for 4 dager siden. Fikk lasta den ned fra steam i dag kl. 21 og spillt det til nå.

 

Har bare spillt Singleplayer, bare for å bli vant til det, da det er år og dag siden jeg spillte 1eren.

 

SP følger en kort og enkel kampanje, først en som tykser så en som russer. Dette er vel eneste Singleplayer der man kan spille som tysker, de har ellers vært forvist til multiplater only. Man merker at man spiller mot botter, de er både veldig bra og vel botter, løpe litt frem og tilbake sette seg fast her og der, skjer rett som det er, men samtidig, er de noen ganger smarte, de dekker hverandre, bruker dekke osv.

 

De er gode nok til at viss fienden får seg en bra forsvars possison, er det umulig å ta den rett på og du må flanke, en MG bot og 2-3 andre botter kan stoppe en angrep rett på nesten i det uendlige, så i stede for å gjøre som alle andre "taktiske" flanke spill, der de liksom forteller deg med store bokstaver hvor du skal flanke fienden. Her må du selv finne hvor du skal flanke, faktisk fant jeg meg selv begynne å flanke fienden helt automatisk, uten å tenke på det. det var bare noe man måtte.

 

 

SP er også veldig intenst, kuler slår inn i veggene rundt deg, skyte lydene er skrape og gode, du løper kanskje over en open plass med andre tyskere og du hører et enkelt skudd forfra og ser deg til siden og ser en av dine kamerater falle om. det er mye house clearing, jeg snek meg bort langs en vegg i et hus og gjennom døra kommer det en russer, han får en byge 9mm i maven, og faller om, jeg holder meg intil veggen, og pluttselig legger jeg merke til at russeren er i live enda og ligger å stønner, så her er jeg omringet av russere og det ligger en halvdød russer og stønner ved beina mine, alt jeg hører er skudd i det fjerne og stønninga. Det var litt intenst.

 

Spillet har også en veldig bra cover system, i andre spill med cover system(hells highway, Vegas 1 og 2 osv osv. Kommer man i 3de persons vinkel når man går i cover, det gjør man ikke hær, her ser du ingen ting, borsett fra veggen du gjemer deg bak, du kan fyre av blind skudd men du vet aldri om du teffer eller ikke.

 

Dette blir et episk spill.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

^ Både ja og nei.

Ja fordi det er et genialt spill, når man spiller det skikkelig.

Nei, fordi det er så langt fra "run and gun" som cod/css/bc2 som det går an. Som fører til; med mindre du klarer og omskolere deg raskt, kommer du til å ragequite og gå tilbake til cod.

Endret av l0Ff
Lenke til kommentar

^ Både ja og nei.

Ja fordi det er et genialt spill, når man spiller det skikkelig.

Nei, fordi det er så langt fra "run and gun" som cod/css/bc2 som det går an. Som fører til; med mindre du klarer og omskolere deg raskt, kommer du til å ragequite og gå tilbake til cod.

 

 

Er ikke en av disse fjortizzene som sitter og gamer drittspill som Black ops og Mw2. BC2 og CSS er ganske langt fra gun 'n run.

Lenke til kommentar

Ville dere anbefalt dette spillet for en som elsker BC2, Cod4 og CSS?

 

Er helt ulikt de spillene der og kan ikke sammenlignes med noe egentlig.

Her må du snike deg rundt og høre etter lyder, f.eks om du er tysker må du høre etter russiske stemmer omkring deg. Se etter fiender i rimelig vanskelig terreng så du må bokstavelig talt studere hvert vindu for å se om det virkelig er noen der.

 

Fiender lyser ikke opp og heller ikke vennene dine. På avstand er det ofte jeg må tenke meg om i 5 sekund om det er venn eller fiende. Rett og slett et vanskelig spill som du ikke kan løpe rundt og skyte på halvt sekund som i CS og BC2. Jeg mener BC2, COD4 og CSS er alle run and gun. Her kan du ikke gjøre det siden du må tenke på pusten din som påvirker siktet ditt og ikke minst rekyll.

 

Det minner meg mer om BF3 egentlig, BF3 også kjører en veldig realistisk stil med at 1 kule dreper omtrent.

Lenke til kommentar

Ville dere anbefalt dette spillet for en som elsker BC2, Cod4 og CSS?

 

Er helt ulikt de spillene der og kan ikke sammenlignes med noe egentlig.

Her må du snike deg rundt og høre etter lyder, f.eks om du er tysker må du høre etter russiske stemmer omkring deg. Se etter fiender i rimelig vanskelig terreng så du må bokstavelig talt studere hvert vindu for å se om det virkelig er noen der.

 

Fiender lyser ikke opp og heller ikke vennene dine. På avstand er det ofte jeg må tenke meg om i 5 sekund om det er venn eller fiende. Rett og slett et vanskelig spill som du ikke kan løpe rundt og skyte på halvt sekund som i CS og BC2. Jeg mener BC2, COD4 og CSS er alle run and gun. Her kan du ikke gjøre det siden du må tenke på pusten din som påvirker siktet ditt og ikke minst rekyll.

 

Det minner meg mer om BF3 egentlig, BF3 også kjører en veldig realistisk stil med at 1 kule dreper omtrent.

 

Liker Bf3 ganske mye etter det jeg har testa :).

Lenke til kommentar

Vel en ting du må være klar over er at spillet er nesten altid One shot one kill, selv en svak pistol kan lett drepe på et skudd, dette betyr at du aldri vill møte

 

 

" noen skyter deg i ryggen du snur deg og one shotter han i hode"

 

Skyter noen deg i ryggen er du død.

 

Spillet har også en rå coverfire effekt, når kuler nesten treffer deg, blir skjermen grå og vansklig å se, det gjør at når en MG legger ned dekk ild, funker det faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...