TraX-mhaa Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Våpnene i spillet er: Kar98k & Mosin Nagant M91\30+scope bolt-action rifles Kar98k+scope & Mosin Nagant M91\30+scope sniperrifles MP40 & PPSh41 submachine guns P38, C96 & Nagant M1895 pistols Mkb42 & AVT-40 (prototype av StG44) Assaultrifles G41 & SVT-40 Semi-automatic rifles MG34 & DP-28 Light Machine guns PTRS-41 anti-tank rifle Senere skal MG42 implementeres, kanskje og flere våpen. Spillet har og panservogner (T34/76 og Panzer IV) og det vil bli lagt til 4 nye kjøretøy som gratis DLC (en light tank og en Armoured Personnel Carrier for hver side). Du finner og flere modder som allerede er i produksjon pga TWI ga bort SDK'en. Iron Europe, WW1 mod. In Country, Vietnam mod. Ultramar, Portugisisk kolonikrig. Warhammer 40k mod (no, really!) First to Fight, Russiske invasjonen av Polen. Samt en expansion, mest sannsynlig gratis: Rising Storm, Pacific Campaign (US vs Japan). Har spilt RO2 betaen i totalt 23 timer, og kan ikke huske sist jeg hadde det så gøy med et dataspill I shall see you on the battlefied, Tovarish! Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Spiller forresten på battlefield.no sin server for det meste, kaller meg Prytz. Komsi! Lenke til kommentar
Morgaur Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Spiller på battlefield.no jeg også Nick er [116TH] Plaindog Lenke til kommentar
Morgaur Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Da er det ute 3 nye kart: Grain Elevator Red October Factory Barracks Kartene er enorme og gir masse spillerom til flanking etc. Atmosfæren er helt utrolig http://www.youtube.com/watch?v=MzdTMtuVQyM Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg som akkurat hadde lært meg de to eksisterende mapene Lenke til kommentar
Morgaur Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Disse siste mapene er episke spør du meg. Kult med territory og fighte seg vei opp etasjene på Grain Elevator Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Har ikke fått prøvd så mye, ettersom spillet krasjer altfor ofte :\ Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Kort forklart for en som aldri har spilt Red Orchestra, er det omtrent som Battlefield? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 spiller på high settings med en 4870 1gb, og frameraten er et sted rundt 30-40 vil jeg tippe. håper det ferdige spillet er bedre optimisert, dette er ikke noe spill med super grafikk så jeg burde ikke trenge en bedre gpu for å kjøre på rundt 60 fps high. cover-systemet kunne også vært bedre. har spilt 3 timer nå, er det er definitivt et moro spill, vel verdt prisen. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Kort forklart for en som aldri har spilt Red Orchestra, er det omtrent som Battlefield? en nok hakket mer simulator enn bf, men de er ganske like ja. store maps, mange spillere, kjøretøy osv. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Da har jeg også skaffet meg beta . Var en fin overraskelse med åpen beta da jeg virkelig gleder meg til dette spillet. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Bare leste fort en gamerartikkel som ikke ga meg alle svarene jeg lurte på, så håper dere kan svare med gede Er det klasser som i Battlefield? Er det andre kjøretøy enn tankser? Og hvor mange spillere spiller samtidig? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Bare leste fort en gamerartikkel som ikke ga meg alle svarene jeg lurte på, så håper dere kan svare med gede Er det klasser som i Battlefield? Er det andre kjøretøy enn tankser? Og hvor mange spillere spiller samtidig? Følgende klasser er vel å finne i spillet (har kun prøvd første spillet, men sett på videoer): Anti-tank Assault Trooper Rifleman Semi-Auto Rifleman (tror denne heter noe annet) Sniper (tror denne heter Marksman) Combat Engineer Squad Leader Machine Gunner Tank Crew Tank Commander Er andre kjøretøy en tankser, blant annet for å transportere folk. Er støtte for 64 spillere, 32 på hvert lag. Lenke til kommentar
FatHobbit Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Da har jeg også skaffet meg beta . Var en fin overraskelse med åpen beta da jeg virkelig gleder meg til dette spillet. Hvor finner jeg open beta ?! trodde det var bare de som forhåndsbestilte spillet jeg ?? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Da har jeg også skaffet meg beta . Var en fin overraskelse med åpen beta da jeg virkelig gleder meg til dette spillet. Hvor finner jeg open beta ?! trodde det var bare de som forhåndsbestilte spillet jeg ?? Forhåndsbestilte, så er vel ikke helt åpen sånn sett. Men visste ikke at jeg kunne få beta ved å forhåndsbestille før ganske nettopp. Nå er spillet lastet 80% ned . Lenke til kommentar
FatHobbit Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 åja hadde håpet på åpen beta jeg Skal nok forhåndsbestille det jeg også snart, men er mulig å få beta uten å betale for Deluxe Edition? er ikke villig å betale 10 euro ekstra bare for en uke mere spilling Lenke til kommentar
TraX-mhaa Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Bare leste fort en gamerartikkel som ikke ga meg alle svarene jeg lurte på, så håper dere kan svare med gede Er det klasser som i Battlefield? Er det andre kjøretøy enn tankser? Og hvor mange spillere spiller samtidig? Klassene er: Assault: maskinpistoler for nærkamp, maks 6 stk. Rifleman: Sier seg selv, maks 20+ stk. Machinegunner: Maks 3-4 stk. Sniper: Maks 2 stk. Squad Leader: Maks 4 stk. Offiser: Maks 1 stk. Skrev tidligere hvilke våpen som er tilgjengelige. Det er og tilfeldig plasserte stasjonære maskingeværstillinger som kan brukes (MG34 og M/1910 MAXIM-SOKOLOV) Det er maks 64 spillere på en server, altså 32vs32, og antall klasser tilgjengelig er tilpasset antall spillere (Et spill med bare 8vs8 vil bare la en machinegunnerclass åpen) Spillere som gjør det mye bedre enn andre kan få lov til å frata andre klassen deres. Spillere som gjør det dårlig kan bli stemt bort fra stillingen. For nå er det bare en medium-tank (Panzer 4 og T34) på for hver side. Senere skal det legges til en light-tank og en Armored personnel Carrier per side (det tar flere måneder og modellere kjøretøyene pga fullt interiør og detaljer). PS: En expansion, flere modder og nye kjøretøy\våpen\maps er planlagt for spiller, ALT GRATIS! Du kan lære mye om hvordan spillet ser ut\spilles på disse videoklippene, men husk at de spiller litt mer rambo for å gjøre det gøyere å se på: http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=57014 Husk og at det er to ''spillmoduser'' som avhenger av serveren du er på. Relaxed Realism gir deg mer informasjon i HUD'en, pistoler til riflemenn og viser hvor sånn ca. du ble drept fra. Realism gir mye mindre informasjon, gir kanskje ikke pistoler til riflemenn og mangler indikasjon på hvor du ble drept fra. Det er og forskjell på killnotification (det som kommer i hjørnet og viser hvem du drepte og på hvilken avstand. Enten er det ingen beskjed, forsinket beskjed (min favoritt, mye spenning) og øyeblikkelig beskjed. I killnotifications får du og vite om det var et headshot, nutshot (indikert med en spukket nøtt xD). Lenke til kommentar
FatHobbit Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Nå var det bestilt fra steam! gleder meg til å prøve det nå, men må nok vente til tirsdagen for da kommer spillet ut Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Oh, ny stor patch i dag Lenke til kommentar
Morgaur Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 og bare 3 dager til release weeee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå