Morgaur Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Leser mye positivt på Tripwire forumet. Men det er noen bugs som må bort. Sitter å leser i chatten på BF.no beta serveren her. Morsomt! Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Noen som vet om det vil komme maps uten kjøretøy, mer slik som RO var den gang det kun var en UT04mod? Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Noen som vet om det vil komme maps uten kjøretøy, mer slik som RO var den gang det kun var en UT04mod? De er flere maps uten kjøretøy allerede. Så vidt jeg vet er det kun ett brett som er tank only. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Får alle som forhåndsbestiller beta? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 alle som forhåndsbestiller digital deluxe. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hmm, liker det jeg ser. Men er litt usikker, ønsker å prøve først. Blir det åpen beta eller kun beta for de som bestiller deluxe edition? Fant et billigere sted å forhåndsbestille RO2: http://www.greenmangaming.com/ 15% pre-order + 20% rabatt kupong Red Orchestra 2: 23,72 € ~ 185 NOK Red Orchestra 2 Deluxe: 30,52 € ~ 239 NOK Spillet er støttet av steamworks, når du mottar CD-key er det bare å legge det i STEAM. Er i tvil ettersom BF3 betaen kommer i den tidsperioden. Spørs om det blir mye RO2 da... Edit: Endte med å kjøpe Deluxe versjonen, betaen kommer i løpet av starten på neste uke. 54 kr for å spille i 2uker tidlig er ikke verst. Hvis noen skulle benytte av seg tilbudet, kan dere gjerne gjøre det gjennom denne linken: http://www.greenmangaming.com/?gmgr=tiyasiko Takk for tips og takk for ekstra 5 euro på konto. Plutslig ble nye spill billigere gitt! Lenke til kommentar
Morgaur Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Etter å ha fått spilt et par timer i betaen så er jeg imponert over atmosfæren og "feelingen" i det nye Red Orchestra. Utrolig tilfredstillende og ikke minst utfordrende. Gleder meg veldig til release nå Release er 13 sept Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Forhåndsbestilt nå, kjørte heller RO2 enn BF3 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Spillet ser jo mye bedre ut enn BF3. Første FPS på mange år jeg vurderer å skaffe meg. PC only, realistisk tilnærming? Høres for godt ut til å være sant. Dumt at det bare fokuserer på MP, men jeg forstår den avgjørelsen. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 spør du meg en den type fps ganske kjedelig i single player. spiller gjennom kanskje 1 gang, og så er resten bare multiplayer. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Spilt et par timer beta nå(ja, jeg vet det er beta), og håper virkelig de fikser en del småting før release, masse små bugs og irriterende faktorer. Men i sin helhet er spillet veldig bra, gir meg ikke helt den samme stemninga som det orginale RO(UT04 mod). Hva realisme angår, så vet jeg ikke helt hva jeg syntes om den bandasje-greia, er bare slitsomt.. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Coversystemet er veldig fint. Men den automatiske "tauntinga"(roping) går meg litt på nervene Endret 2. september 2011 av -sparks- Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Åssn er det foresten med levlingsystemet? er det disabla i beta, og hva får man av stuff? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Dumt at det bare fokuserer på MP, men jeg forstår den avgjørelsen. Det skal være to singleplayer kampanjer, en russisk og en tysk.(de skal ha honnør for å tørre å ha en tysk kampanje i ett ww2 fps spill) Så de har ikke glemt SP. Men såklart, hovedfokuset er på MP. Lenke til kommentar
FatHobbit Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Er det 64 player online?? tror jeg har hørt om noe sånt, men er ikke sikker. Gleder meg veldig til dette spille, og skal nok evt kjøpe det snart Lenke til kommentar
Oz370 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Støtte for 64 spillere ja. Godt mulig at vi får se private servere med enda fler slots (dette er ikke begrenset, men kartene er vel først og fremst designet for 64 spillere) Lenke til kommentar
FatHobbit Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Det må jo være helt sykt morro å spille med 32 vs 32 i et 2. verdens krig spill gleder meg som en liten unge Det er vel litt over en uke til det kommer, så man må smøre seg med tolmodighet Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hvis du kjøper Digital Deluxe-utgaven på Steam så kan du spille betaen allerede i dag. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 32 vs 32 er uten tvil fantastisk rått, det ene mapet som er med i beta er helt perfekt for det også. Gleder meg mye til release med flere maps, og levlingsystemet! Lenke til kommentar
FatHobbit Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Får man nye våpen enn det som er i betaen?? gleder meg virkelig stort til dette spillet, det ser jo fantastisk ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå