FatHobbit Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 battlefield.no arrangerer enda en bigwar på søndag kl.20, folk kan jo slenge seg med der enn så lenge Tror jeg har en vt-server oppe å går, skal undersøke det. Er jo alltid bedre å spille med noen andre, kanskje få til litt lagspill Hvor er det mulighet å melde seg på BIGWAR?? er gira på litt lagspill Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=112036 Ble for lite folk sist gang, så bare alle sammen slenger seg på Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Noen som spiller dette fortsatt? Hvordan har det utviklet seg det siste året? Kjøpte dette ved release men ble ikke imponert da, har hørt mye om en patch som fikset MYE. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Tror jeg skal starte det opp igjen. Fått ny PC som fungerer litt bedre enn den forrige. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Startet det opp igår igjen, og for noen forbedringer! STORKOSTE meg de 3 timene jeg spilte, likte spesielt godt REALISM moden, for en nerve og spenning, ikke bare run & gun slik som de fleste FPS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå