Gå til innhold

Red Orchestra 2 - ute nå!


Anbefalte innlegg

Kunne ønske servene kunne begrense våpen. Da kunne harde realism servere fjerne MP44 og Semi auto riflene.

 

At det er en del Mp40 og PPSh er ikke et så stort problem, russerne hadde jo hele battaljoner med bare ppsh altså 500 mann som alle var utstyrt med de våpene.

 

Selv har jeg bare et favoritt brett, det spanoveria eller hva det het, det gir mulig til klossholds hus til hus kamp og litt lengre opene fights. Veldig kult brett.

 

Det brettet jeg ikke liker er pavalovs house, bare vindu kamping. Også ubalansert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke helt glad i "snøkartet" hvor det er bygninger i hver sin ende, så en svær relativt åpen plass i mellom disse med kun små murer og skyttegraver å gjemme seg i. Temmelig vanskelig å bevege seg uten å få 10 sultne riflemenn på nakken.

Det kartet suger max, tror jeg bare en gang har giddet å spille ferdig en runde.

Lenke til kommentar

Bannet for annen gang (kun til map bytte), brukte tanks til å utelukkende jakte på infanteri og støtte opp for å ta objektivene på Red October Factory. HE-ammo er sykt effektivt mot infanteri. Irriterende at jeg blir bannet når jeg virkelig gjør det bra, men er vel mye med at jeg kan være litt vel irriterende for motstander.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar
Red Orchestra 2 - The State of the Game

 

By most business measures Red Orchestra 2 has been a smashing success for Tripwire Interactive. Within 2 days of the launch of Red Orchestra 2 it had surpassed the lifetime revenue of the original Red Orchestra that has been selling for over 5 years. The pre-sales and launch week sales of the game broke all company records even beating out our hit game Killing Floor by a three times margin. And Red Orchestra 2 has quickly established itself as one of the most played games on Steam. But for all of this success we've not done as well as we would have liked in the most important area to us - the happiness of all of our customers. To put it bluntly the game had a rough launch. We've been working diligently since launch to get these issues sorted and have made great progress fixing issues with matchmaking, VOIP, and stability as well as improving performance. The final major area that we've been working on is stats, player progression, and ranking.

 

We believe we have all of the major issues worked out with the stats system and are rolling out an update soon that should address these issues. Due to the problems with stats and players either earning stats and achievements that they didn't actually earn or earning stats at many times the intended rate we are going to have to do a global reset of all stats for the game. This means all achievements, stats and player progression will be rolled back as if all players were new. This was not an easy decision for us to make, but one we felt we needed to do to preserve the integrity of the stats and ranking system, and to provide all of the players the best experience with the game over the long term. Knowing that there are people that have been playing the game for a few weeks now and will lose the stats for that time we are going to provide a special bonus to all players. For a limited time all players will earn double experience in Red Orchestra 2. Additionally, we going to give all players that own the game before the reset a special achievement called "In B4 Reset". Right now this is just an achievement, but we're going to be looking at ways to give special rewards to the players that have this achievement in the future.

 

Thank you to all of the players that have made Red Orchestra 2 a hit so far. We've got a lot of exciting things in store with free content coming for the game so stay tuned for news on that.

 

Stats reset iløpet av de neste dagene :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ahh det var på tide. Har spilt minimalt lite av redsel for stats buggen.liker og se hvor mangen kills jeg har fått over tid. uten at den skal vise 5 tusen eller noe som er helt på trynet.Py for de som har spilt i flere uker. men så har jo mangen av de sagt at de driter i stats og kaller oss som gjør det for stats horer osv alikavell. så de kan jo uansett ikke klage. vedmindre de løy og er hyklere. blir gøy og se :)

Endret av Upsidian
Lenke til kommentar
Red Orchestra 2 - The State of the Game

 

By most business measures Red Orchestra 2 has been a smashing success for Tripwire Interactive. Within 2 days of the launch of Red Orchestra 2 it had surpassed the lifetime revenue of the original Red Orchestra that has been selling for over 5 years. The pre-sales and launch week sales of the game broke all company records even beating out our hit game Killing Floor by a three times margin. And Red Orchestra 2 has quickly established itself as one of the most played games on Steam. But for all of this success we've not done as well as we would have liked in the most important area to us - the happiness of all of our customers.

 

 

 

Angrer litt nå. De klarte ikke på noen som helst måte å leve opp til Ro1. Tror ikke det blir mye spilling for meg i det hele tatt. Klarer ikke den brukkne engelesken. Irriterer meg grenseløst at de ikke klarte å få til russisk og tysk en gang.

 

Fallhøyden var stor fra RO1 og langt fallt de. -.-

Lenke til kommentar

Vel spillet er mindre realitisk enn RO1, engelsk i stede for tysk og russisk er bare en av tingene. Den andre er ektremt mye semi auto rifle og SGT44, ja jeg har nevnt det mye men det er veldig iriterende, i RO1, fantes det bare semi auto rifler og de var bare på noen utvalgte brett og du kunne ikke ha mange av dem, det gjorde dem til unike og kule å bruke en skjelden gang. nå er det overflom av dem. Jeg nekter og bruke dem jeg, jeg brukr bare våpen det faktisk var mye av, MG, MP40, PPSh, og bolt rifler.

 

Så har vi bandajse og bleeding, litt vel arcade og bli skutt, bruke 1 sekund på å få på bandasje og være helt fin igjen.

 

Det er bare et hakk mer realistisk enn Battlefield hvor medics løper rundt å vekker folk til live igjen

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si det har godt mainstream, men spillet lukter på mainstream grensa. Spillet er fremdeles mer realistisk enn alt annet av MP der ute, kanslke bortsett fra et par Source modder.

 

Jeg vil foreksempel ikke si at spillet gikk fra Rainbow six raven shield til Rainbow Six Vegas, en så ektremt forandring var det ikke, men spillet har blitt mer tilrettelagt for ikke hardcore spillere, økonomisk er dette veldig smart, spillmessig er det ikke fullt så fint, men man har liksom ikke så mye valg nå om dagen, det er enten dette eller COD/BF

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...