Gå til innhold

Red Orchestra 2 - ute nå!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har opplevd problem med hitbox? Har hendt at jeg har fyrt av to-tre skudd midt på kroppen til en tysker, som stod 5 meter fra meg uten at han dødde. Var online.

 

 

Ja har opplevd det flere ganger, skyter fra en halv meter med rifle dead center også skjer det ingen ting, har også en annen bug, det er at første skuddet du prøver å skyte etter å ha ladet om, ikke skyter, dette har skjedd med både rifle og SMG, jeg har en jævel mitt i siktet, trykker og ingen ting skjer, ofte fører det til døden min, veldig iriterende.

Lenke til kommentar

Haha, fikk 3 rambo kills, jeg var flanka, og ville bli drept fra flanken nårs som helst, så jeg storma frem inn i et rom og skøyt mot to tyskere fra hofta med ppshen min, drepte han første, han andre rygget bakover og skøyt mot meg, uten å treffe selv når han skøyt flere ganger med rifla, jeg var tom for ammo og ville ta for lang tid å lade om så jeg løper frem for å slå han, han dør rett før jeg kommer frem, tydligvis hadde jeg gitt han et dødlig skudd, men det er plenty med andre tyskere rundt meg, en av dem skyter mot meg og gir meg et dødlig sår, men jeg har litt krefter igjen, og slår inn skallen på han som ga meg mitt dødlige sår. Jeg dør med god samvitighet, jeg var ikke lett å drepe.

Lenke til kommentar

We are pushing out an update tonight. The change log is as follows:

 

- Significantly improved VOIP system

- Optimized Fallen Fighters map

- Fixed some Single Player spawn issues

- Various crash fixes for server and client

- Client performance optimizations

- Fixed Hit indications when manual bolting is turned on

 

 

Noen som vet om screenshots blir lagra i RO-mappa? Om jeg bruker printscreen og paster i et bildeprogram, blir bilde helt svart.

Lenke til kommentar

Foresten som teamkilla jeg Gunfreak i dag, føltes godt.

Haha! :p

 

Det er utrolig til hvor mange jeg har TK'et. Til tider kan jeg sverge på at personen jeg så var en russer - men tydeligvis ikke. Men men, det er litt av sjarmen det også at man ikke skal fyre av uten å vite hva man skyter på. :)

 

Var nok en del teamkill under 2. verdenskrig også.

Lenke til kommentar

Prata faktisk med en fra TWI som spilte på 116th serveren, han sa at den eneste grunnen til at de ikke har fiksa stats, er at de ikke klarer å gjenskape problemet til dem selv. D.v.s at de ikke har funnet problemet enda. Foresten som teamkilla jeg Gunfreak i dag, føltes godt.

 

 

Bastard, viss sverige angriper oss og vi havnet i en ekte krig skal jeg "team" KILLE deg.

Lenke til kommentar

Prata faktisk med en fra TWI som spilte på 116th serveren, han sa at den eneste grunnen til at de ikke har fiksa stats, er at de ikke klarer å gjenskape problemet til dem selv. D.v.s at de ikke har funnet problemet enda. Foresten som teamkilla jeg Gunfreak i dag, føltes godt.

 

LATTERLIG at de må ha bevis for å fikse en sånn feil som veldig mange slite med.

 

Er det ikke på tide at de ordner stats på spillet istedenfor alt dette andre de fikserr på Stats burde komme først. Resten senere.

Ja, stats er kjempeviktig.

 

Skjønner ikke helt hvorfor du kommer med sånne latterlig kommentarer? Du vet like godt som meg at folk bryr seg om stats når dem spiller et spill, skjønner at du ikke har noe problem siden du drite i langt i dette problemet.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

LATTERLIG at de må ha bevis for å fikse en sånn feil som veldig mange slite med.

Bevis? Det er snakk om at det er en fordel å kunne gjenskape problemet for å kunne fikse det. Det er DA man får bevis.

 

Så det holder ikke med at folk sier det? De må faktisk ha problemet selv for å kunne fikse det, virker helt merkelig. Må jo være noe på forumet her så har fått stats boostet.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...