Gå til innhold

Red Orchestra 2 - ute nå!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hrrrm, sitter og laster ned Ro2 nå, ferdig om en times tid. Menne en ting jeg lurer på: har lest på nett at singleplayer/tutorials har ca. 8 timer verdt med content. Er dette noe jeg må gjennom? Jeg er en ganske habil fps-player som har spilt det meste der ute, er det realistisk å bare hoppe rett inn i mp og lære gjennom trial and error? Eller vil dere absolutt anbefale tuts?

Lenke til kommentar

Hrrrm, sitter og laster ned Ro2 nå, ferdig om en times tid. Menne en ting jeg lurer på: har lest på nett at singleplayer/tutorials har ca. 8 timer verdt med content. Er dette noe jeg må gjennom? Jeg er en ganske habil fps-player som har spilt det meste der ute, er det realistisk å bare hoppe rett inn i mp og lære gjennom trial and error? Eller vil dere absolutt anbefale tuts?

Den mest basic tutorialen som viser deg de mest viktige tingene varer i en sånn 5 minutter. du burde spille den. så er du klar for MP. var det jeg gjorde. og jeg har rulet der inne siden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har lest igjennom endel poster nå, er ikke bare positive kommentarer..

 

Er dette verdt å plukke med seg? Utdyp gjerne :)

 

Hvor mange patcher har det vært siden release 14. sep.? (og har de fikset de problemene nevnt)

 

Jeg synes absolutt dette spillet er verdt å få med seg. Det kommer til å kreve mye mer av deg som spiller en f.eks cod eller mw2. Det krever at du spiller smart, er taktisk hele tiden og har en naturlig redsel for å dø av en kule...

 

Redselen for å løpe over en åpen plass mens da kulene hviner rundt deg er markant, jeg får hjertebank i de tilfellene.

 

Du kommer til å bli skutt hele tiden og forbanne alt og alle. Spesielt siden du definerte deg som god i de andre fps spillene vi kjenner så godt.

 

Men plutselig en kald desember morgen, i ruinene av stalingrad, forstår du endelig hvorfor du er dårlig....... du er jo allerede død, livet ditt betyr ingenting i den store sammenhengen.... og det er først akkurat da at du greier å fungere som en soldat. Du rister på hodet, slår den russiske stålhjelmen ned over ørene, bytter trommel i ppsh'en og roper

 

ZA STALINA, ZA RODINA

 

For deretter å storme inn i døden med dine russiske kamerater......

Lenke til kommentar

Har lest igjennom endel poster nå, er ikke bare positive kommentarer..

 

Er dette verdt å plukke med seg? Utdyp gjerne :)

 

Hvor mange patcher har det vært siden release 14. sep.? (og har de fikset de problemene nevnt)

 

Jeg synes absolutt dette spillet er verdt å få med seg. Det kommer til å kreve mye mer av deg som spiller en f.eks cod eller mw2. Det krever at du spiller smart, er taktisk hele tiden og har en naturlig redsel for å dø av en kule...

 

Redselen for å løpe over en åpen plass mens da kulene hviner rundt deg er markant, jeg får hjertebank i de tilfellene.

 

Du kommer til å bli skutt hele tiden og forbanne alt og alle. Spesielt siden du definerte deg som god i de andre fps spillene vi kjenner så godt.

 

Men plutselig en kald desember morgen, i ruinene av stalingrad, forstår du endelig hvorfor du er dårlig....... du er jo allerede død, livet ditt betyr ingenting i den store sammenhengen.... og det er først akkurat da at du greier å fungere som en soldat. Du rister på hodet, slår den russiske stålhjelmen ned over ørene, bytter trommel i ppsh'en og roper

 

ZA STALINA, ZA RODINA

 

For deretter å storme inn i døden med dine russiske kamerater......

 

Hehe, tror du blander meg med noen andre i tråden! Sa aldri at jeg var god i fps spill.. (selvom jeg er det da ;D)

 

Er glad i snike/taktikk spill, hvor man må tenke seg litt om før man stormer ut..

 

God stemning du skapte i din skildring av spillet btw :) ble kjøp..

Lenke til kommentar

Jeg behandler spillet slik jeg behandler Americas Army. Løper du rundt ala COD stil. så blir du drept. Taktik og teamwork er key. Merket spessielt med skytingen at de to spillene var ekstremt like. Holde pusten for bedre aim osv.Sålangt har det funket bra. til det punkt at jeg kke helt skjønner at det skal være vanskeligt og få kills. er ganske enkelt i grunn. spessielt vist man spiller taktisk. one shot one kill gjør det bare mere tilfredsstillendes.

Lenke til kommentar

Jeg er litt spent på hvordan Pacific Mod/xp pakka blir, etter å ha spillet RO2 en stund, er det klart at semi auto rifler er ektremt overlegende bolt action, hvordan blir det da med de stakkars japanerne når halve USA laget har Garand. De japanse bolt action riflene var jo ikke en gang av samme kvalitet som K98 eller en gang Mosin–Nagant.

 

Greit nok, baserer de spillet på Guadalcanal kampanjen vil Marines bruke M1903, men senere blir det veldig vansklig for japsene i en mot en kamp.

Lenke til kommentar

Trodde du mente at K98 ikke var av spesiell god kvalitet, men my mistake. :) Det skal uansett sies at Gewehr 41 har det samme kaliberet som k98 (7.92x57mm). SVT-40 (halv-autoen til Soviet) bruker 7,62 x 54R. Er ikke spesielt lite det heller, men ser poenget ditt.

 

k98 har i hvert fall god rekkevidde. Skyter ofte folk på 150-200 meter, det tror jeg er litt verre med de halvautomatiske.

Lenke til kommentar

Har lest igjennom endel poster nå, er ikke bare positive kommentarer..

 

Er dette verdt å plukke med seg? Utdyp gjerne :)

 

Hvor mange patcher har det vært siden release 14. sep.? (og har de fikset de problemene nevnt)

 

Jeg synes absolutt dette spillet er verdt å få med seg. Det kommer til å kreve mye mer av deg som spiller en f.eks cod eller mw2. Det krever at du spiller smart, er taktisk hele tiden og har en naturlig redsel for å dø av en kule...

 

Redselen for å løpe over en åpen plass mens da kulene hviner rundt deg er markant, jeg får hjertebank i de tilfellene.

 

Du kommer til å bli skutt hele tiden og forbanne alt og alle. Spesielt siden du definerte deg som god i de andre fps spillene vi kjenner så godt.

 

Men plutselig en kald desember morgen, i ruinene av stalingrad, forstår du endelig hvorfor du er dårlig....... du er jo allerede død, livet ditt betyr ingenting i den store sammenhengen.... og det er først akkurat da at du greier å fungere som en soldat. Du rister på hodet, slår den russiske stålhjelmen ned over ørene, bytter trommel i ppsh'en og roper

 

ZA STALINA, ZA RODINA

 

For deretter å storme inn i døden med dine russiske kamerater......

 

Hehe, tror du blander meg med noen andre i tråden! Sa aldri at jeg var god i fps spill.. (selvom jeg er det da ;D)

 

Er glad i snike/taktikk spill, hvor man må tenke seg litt om før man stormer ut..

 

God stemning du skapte i din skildring av spillet btw :) ble kjøp..

 

Thanks. Vi møtes kanskje ansikt til ansikt i ruinene et sted :)

Lenke til kommentar

Har spilt det litt nå, men har erfart veldig mange bugs. Singleplayeren er uten tvil et av de mest glitchy og buggete spillene jeg noen sinne har testet. Her snakker vi store bugs som udødelige fiender, automatisk drept ved restart og plutselig fly til himmels etter hopping.

Men men jeg skal legge det til side dette er tross alt et multiplayer spill.

 

Det er mange ting dette spillet har gjort riktig for å skape en realistisk tilværelse. Styrken på kulene liker jeg veldig godt, og når du skyter en fiende merker du at kulene faktisk dreper. Det finnes ikke noe mer irriterende enn å skyte en fyr i ryggen for å så se han snu seg rundt og av ren flaks sette en kule i panna di.

 

Store brett og mange veier å ta gjør spillet mer dynamisk, og man blir tvunget til å samarbeide for å dekke alle inngangene. Når vi da er hele 64 stykker på slagmarken får du en ganske autentisk følelse.

 

SMG og MG er låst til et antall stk for å forhindre sprayfests, men de er fortsatt ekstremt overlegne bolt rifler. Skulle egentlig likt å se enda færre SMG på banen og gjøre de enda mer ustabile.

 

Panserkrig er endelig morsomt. Her kan vi krype rundt inne i tanksen og bruke alle omgivelsene til å se oss rundt. Hvis du er på hovedvåpenet kan du velge om du vil åpne takluken for å få et bedre innblikk rundt deg, men da risikerer du en kule i panna. Detaljene inne i tanksene er også veldig bra.

 

Dekkesystemet er veldig kult og gir deg mange muligheter til å bruke omgivelsene rundt deg for cover, men i noen tilfeller kan maneuveringen virke litt treig og klumsete. Det er fortsatt mye bedre en de fleste spill som ikke har noen interaksjon med omgivelsene i det hele tatt.

 

Jeg sliter litt med lagg, men vet ikke enda om det er serverne jeg har spilt på eller om det er pcen min. Singleplayern gikk smooth og glatt på ultra derimot. Vi får se om patcher vil fikse dette.

 

Har det veldig morsomt med dette spillet. Det er en herlig forandring fra alle CoD klonene vi har sett de siste årene. Anbefales hvis du vil prøve et litt annerledes FPS spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...