Jambimaster Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Heisann! I morgen starter jeg på UiN og har smånerver i forhold til det å treffe nye folk. Jeg tror jeg har laget en tilsvarende tråd før, men gidder ikke bumpe den. Derfor vil jeg bare høre om noen har noen positive opplevelser fra fadderukene å dele? Har hørt de skal være en bra start. Jeg har ikke noen problemer med å bli kjent med folk, men vil bare høre om dette kan dempe de "dårlige" nervene og fyre opp de gode forhåpningene. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Var stort sett så drit full at eg ikkje huska noke utav det, men vi hadde det heilt sikkert kjempe gøy og blei vell sånn delvis kjent med dei i klassa. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Fadderuken min var mye morro, småskummelt å være der alene, men siden alle andre stortsett også er det gjør det alt enklere. Fadderuka er også viktig, de fleste jeg er med på skolen idag møtte jeg i fadderperioden. 1 Lenke til kommentar
MrBrightside Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Fadderuken er awesome! - Du vil få deg venner for livet, jeg har i alle fall det. Jeg ble også romkamerat med to av dem. - Mange par skapes av fadderuken, selv er det tre par jeg har i min krets som fortsatt holder ut og selv er jeg ganske tett med ei. - Er du glad i fest og morro; minner for livet så sant du ikke blacker ut. Ikke black ut. Helt til slutt, et generelt råd - IKKE ha ONS andre dagen med ei fra faddergruppen. Du møter henne hver dag etter dette. Kleint, kleint, kleint. 2 Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Høres bra ut! Skal på fest nå i morgen, da blir det nok bare noen stemningspils. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå