jeanette roger Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 GRESS GREEN Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Fine farger, og stilig komp. Noe lite detaljer (utbrenthet) i blomstene. Passet godt med sort bakgrunn, godt jobbet Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg liker veldig godt strukturen på greset og bakgrunnen samt fargene. Er litt mer usikker på blomsten, den er utbrent, men på sett og vis passer det godt inn i motivet. Tror konklusjonen får bli at jeg liker helheten Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 tusen takk Melvin og Eva,ja jeg var litt usikker på akkurat det m blomsten,men jeg følte den passet inn der,prøver meg på dette m dust men det er ikke helt min sterke side så trenger råd..er det f eks mulighet gjøre noe m blomsten..el er det forsent når den er utbrendt.. tusen takk for hyggelige komentarer,ha en god natt Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Så vakkert i alt dette grønne, fine valører. Noe utbrent i det hvite. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Duse fine farger og fin komp. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Dette likte jeg. Kunstnerisk med gode grønnfarger, pluss god komp Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 tusen takk Anne,Karost,og Krismeko,for hyggelige komentarer til bilde mitt,go følse av det ..smil god natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg