Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har jeg utviklet magesår?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei diskusjon.no.

Den siste tiden har jeg hatt noen problemer med magen min. Jeg går rundt og føler meg "sår" i den ganske ofte. Samtidig føler jeg meg innimellom uvell, og selve magen kan gjøre vondt. Sånn at det svir veldig. Jeg er ingen lege, men jeg slo opp magesår, og det som står skrevet der ligner veldig mye på det jeg har. Nå skal det sies at jeg er en gutt på 19 år. Er det urealistisk at jeg har fått et slikt magesår? Jeg har også mindre matlyst enn før...

Utrolig lite behagelig å være på denne måten dag etter dag. Innimellom er det værre enn andre ganger, og noen ganger kan det gå timer uten at jeg tenker over det. Jeg har også tenkt på at det kan være noe mentalt med meg som er galt, men alle disse syntomene er kanskje i overkant av hva man kan innbille seg?

Jeg er helt grønn på dette her, men det hadde vært kjekt å få en pekepinne av dere. Burde jeg gå til legen? Står noe om behandling av det, men kan det hende at jeg må gå med dette i lang tid? Er veldig udigg, for å si det sånn.

EDIT: Innimellom føler jeg meg også svimmel, som et blødende magesår kan være syntom på.

Ser frem til all form for hjelp!

Postet av anonym: f906714fa51e892e91493111c39dec37

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...