Rolf Kristensen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Lavendel med småkryp Bildet er fjernet. Beskrivelse: Som den observante iaktager kanskje vil se, så er det ikke bare en Larve på denne Lavendelen Link til bildesiden Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Larve med bladlus, ikke dårlig Du får frem flotte farger med den sorte bakgrunnen. Fin skarphet, men ørlite hardt lys kan det se ut som. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Det er flot macro. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 he he,dette måtte jeg se nermere på,da jeg så ikke no dyr før jeg fikk det stort,artig..faktisk en gjeng m småkryp på den lavendelen,smil Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Skarpt og fint, men blir for hardt med svart i bakgrunnen her i mine øyne. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Tusen takk til dere alle for de hyggelige kommentarene Som Melvin riktig påpeker er bildet tatt i sterkt lys, bakgrunnen lå i dyp skygge og ble veldig mørk. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Syns dette ble lekkert - liker friskheten i fargene, kompen og den lysende grønne larven som et naturlig midtpunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg