Gå til innhold

Ang. billigere mobiler å nett enn i "vanlig" butik

bert

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg har for det meste sett på mobiler på internett, ettersom jeg regnet med at det var billigst der. Det er jo forsåvidt litt billigere der, men er ikke helt sikker på det lenger, når man tar med frakt.

Eks: Det billigste stedet jeg har funnet på nett av SE T68i Arctic Blue, er www.siba.no (ser bort fra b-vare osv...). Der koster den 1890,- +frakt.

Sjekket i stad på Spaceworld, hvor den samme telefonen (grey var den som var utstilt, spurte ikke om de hadde arctic blue) koster 1999,-.

Er det bare jeg som syns det var rart, at Spaceworld hadde en så konkurransedyktig pris? Skal sjekke på elkjøp også tenkte jeg...

Noen som har alternativer til billigere priser?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tenk litt på med/uten abbonemang.

Men nermere 2k for en ganske gammal telefon?

Kva koster det for Nokia 6100? 2100kr eller.no?

2500 for 7250 eller kva den heiter på forbrukershop.no

Enkelte mobiler er nok billigere på nettet.

Leit etter tilbud.

Det lønner seg.

Forrige telefonen min kjøpte eg faktisk i ein vanleg butikk. (Motorloa t 720)

P.s skal ikkje gå god for namna på nokia-telefonane. Er heilt bingo der.

Lenke til kommentar

Det er greit at den kanskje er dyr utfra hvor gammel den er, men den har mye mere utstyr/funksjoner enn en Nokia 6610. Dessuten er den en del billigere...

Så på den siden du snakket om, men det var ikke så billig som du sa...

7250 koster 4490,-

6610 koster 2790,-

Nei, holder meg til T68i, litt tregere, og litt dårligere skjerm, men billigere og mange flere funksjoner :) Dessuten bedre batteri...

Noen flere som har tanker om det første spørsmålet mitt? Ang. butikker på nett, i forhold til "vanlige" butikker...

Lenke til kommentar

Jeg snakket med en kar på spaceworld i forrige uke om t68i. Han anbefalte å vente til mandag denne uken, (eller forrige uke, husker ikke helt) for da kom den til å bli satt ned til kr 499,-. Jeg forklarte ham at jeg vi ikke skulle ha abo, da vi har dette fra før. Da var prisen ca 2400,-. Min kjære (som skal ha tlf.) var ikke så veldig interessert i å betale 500,- bare for muligheten til å klage i en butikk, fremfor webshop om noe skulle streike.

Telefonen ble bestilt i går hos Multicom. Det opprinnelig valg av webshop var PCutstyr, men dette ble endret grunnet kortere opplyst leveringstid hos Multicom. Pris kr 1895,- +ca 60 i porto.

Om den spaceworld-prisen du opplyser stemmer, skal vi da faenmeg avbestille og handle i butikk!

Har forresten hørt om en del som har vært plaget av produksjonsfeil på t68i. Noen som kan bekrefte/avkrefte? Og jeg må legge til at jeg ikke er helt sikker på om dette er den riktige telefonen for henne/oss. Vi har nokia i skrivende stund, men blitt lei av den høye feilprosenten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ

Så lenge du sparer litt så vil jeg foretrekke å kjøpe på nettet. Slipper å dra til sentrum (for meg et lite stykke..) og finne butikker, og samenligne alle prisen og stress. Går jo fortere på nettet.

Forbrukershop.no har jo fri frakt og alt =)

Men på den annen side så er det jo en stor fordel å kunne dra tilbake til butikken for å få fixet noe.. Har aldri levert noe tilbake, kanskje litt fordi jeg ikke gidder å poste det tilbake til nettbutikken.

Lenke til kommentar

Heisann :)

Jeg har nå et Chess abo. som jeg gjerne vil fortsett å ha. Bruker ikke telefonen så mye, så det blir ganske billig, ettersom det bare koster 9,- i måneden. Derfor vil jeg ha mobil u/abo.

Så på Spaceworld i Storbyen i Sarpsborg, og de hadde prisen 1999,- for T68i, uten abo. Men, de hadde bare grå som utstilling. Glemte å spørre om de hadde Arctic Blue. Skal sjekke opp det i løpet av uka.. (Bor forresten midt mellom Sarpsborg og Fredrikstad, så det er ikke så stress å komme til hverken butikker, eller Svinesund (Sverige)).

Har de den blå til 1999,-, så kjøper jeg den :)

Lenke til kommentar

Hei igjen :)

Ja, det er sant, det må jeg legge til...

Den er sperret for bare bruk av Telenor. Det vil si at den kan bare brukes med de abo. som bruker Telenor sine linjer. Tele2, Telenor, Sense, CHESS :D, osv...

Det er såklart en ting man må vite..

EDIT: Måtte bare skrive at det er inlegg nummer 50 :D

Konkurransen, Here I come! (har ingen bra forslag, så vær ikke redde for at jeg vinner...)

Lenke til kommentar

Jeg spurte på en Telenor-mobil-telefon-kiosk-butikk i et senter i Sarpsborg, og de sa at det skulle fungere med Chess :) Skal prøve dette før jeg eventuelt kjøper telefonen der.

Vel, det er i det minste lov å prøve å være med på konkurransen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...