Gå til innhold

Tråden for alle studenter i UK


ahpadt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste gjennom de første sidene i denne tråden for noen dager siden, så det jeg lurer på er om toget fra Gatwick til Reading virkelig er så ille? (Det var bare Norwegian som hadde direktebiletter fra Trondheim til London).

 

Er det ingen andre alternativer får du nesten bare prøve og se selv. Vet det er andre nordmenn som nesten alltid tar den veien, men da på grunn av budsjett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det ingen andre alternativer får du nesten bare prøve og se selv. Vet det er andre nordmenn som nesten alltid tar den veien, men da på grunn av budsjett.

Bilettene er bestilt for lenge siden (fikk tak i de siste som var igjen, faktisk) så det er litt sent. Jeg ville bare høre om hvor ille det faktisk var, det toget. :p

Lenke til kommentar

Ille? Det er ikke ille i det hele tatt. Jeg tar det så og si hver gang jeg forflytter meg mellom Cardiff og Norge.

 

Sammenlignet med toget som går fra London til Bristol, er det et knøletog. Vet ikke om NSB bruker det samme toget enda (det gjør de sikkert), men det er ca samme typen som går fra Hamar til Røros.

 

Går greit i 15-20 min, men alt over 1 time gir meg litt kill-me-now-følelse. Dette er nok veldig subjektivt uansett. ;)

Lenke til kommentar

Uhm, nei, men toget som går til Bath har endestasjon i Bristol. ;)

I see. Jeg trodde det gikk til Bath etter Bristol :p Når reiser du nedover til høsten?

 

Drar vel ca en uke før semesteret begynner. I fjor dro jeg en uke før freshers week, men det blir litt for lenge nå.

Lenke til kommentar

 

Drar vel ca en uke før semesteret begynner. I fjor dro jeg en uke før freshers week, men det blir litt for lenge nå.

Jeg drar fire dager før fresher's; to dager før accommodation-kontraktdatoen. Håper det er nok :p

 

Hvordan var eksamnene forresten? Var de vanskelige?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...