Darthvulture Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 ah så ikke denne tråden før nå, er ferdig med min bachelor oppgave om en uke haha jaja studerer i teeside akkurat nå tar creative digital media, hvor spill og 3d har vært fokuset, men tok også å lagde en timelapse og user interface så fikk annen medie utav det også, håper egentlig på en jobb innen media ettersom jeg liker å jobbe me all slags medie greier så blir spennende å se i sommer, for en gangs skyld så vet jeg ikke hva som skjer om høsten! ^^ har året gått fint for dere andre UK studenter? du verden så latterlig billig dette landet er til tider! og studie året har jo vært latterlig lite i forhold til norge, føler jeg har fått litt utav å ha det siste året av bacheloren her i england iallefall Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Dere som har peiling på master: Hvordan anser dere sjansene for å komme inn på en master i england med C i snitt? Skjønner at man da ikke kan velge fra øverste hylle, men må vel være mulig å finne en skole i London eller også university of portsmouth er aktuelt, som kan ta meg inn? Skal ikke søke før neste år, så stresser ikke ennå, bare planlegger :-) Gjelder økonomi-relaterte fag! Endret 25. april 2012 av tgnedal Lenke til kommentar
Kettler Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Har fått ett conditional offer, betyr denne setningen at jeg må ha ett snitt på minimum 4.5 ? Finner ikke noe sted hva VVO står for. "This offer is subject to you obtaining 4.5 in VVO" Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 VVO = vitnemaal - videregaaende opplaering tgnedal: sjekk ut "2:2 master economics", en 2:2 tilsvarer C. Lenke til kommentar
Lissibett Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Dere som har peiling på master: Hvordan anser dere sjansene for å komme inn på en master i england med C i snitt? Skjønner at man da ikke kan velge fra øverste hylle, men må vel være mulig å finne en skole i London eller også university of portsmouth er aktuelt, som kan ta meg inn? Skal ikke søke før neste år, så stresser ikke ennå, bare planlegger :-) Gjelder økonomi-relaterte fag! Hei, jeg har søkt meg inn på master I international business I england, og har blitt akseptert ved kingston university. Jeg søkte gjennom across the pond, de er veldig hjelpsomme. Så du kan ta kontakt med de dersom du har spørsmål. Og jeg hadde C I snitt. Kom også inn ved oxford brookes. Lykke til! Lenke til kommentar
Ingeniør_student Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Si fra hvis det er noen som studerer i Bristol. Jeg trenger aa snakke norsk!!!!!! Lenke til kommentar
Crieff Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Åh hei! Dere er vel gjerne ikke noe FAQ-gjenge, men er det noen her som kan fortelle meg når jeg tidligst kan søke for 2013/2014? Study Across the Pond ga meg en indikasjon på at det var tidligstrundt neste jul, stemmer dette? Haah, litt ivrig i å søke... Har svært lyst til å dra min kos til England asap, evt. å finne ut om jeg kommer inn så jeg kan begynne å planlegge. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg søkte september året før jeg begynte. Er vel rundt da de begynner å ta imot søknader vil jeg tro Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Skolen vil uansett ikke kunne gi deg et uforbeholdent tilbud før du har sendt inn resultater fra siste året på videregående. Selv søkte jeg i juli/august samme år som jeg begynte. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Du kan søke sånn rundt oktober, året før, men som nevnt over vil de ikke gi deg endelig tilbud uten at du sender inn vitnemålet. 1 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Hvordan blir 2:1 i norske høyere utdannelses-karakterer? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Fant på nettet at det skal være tilsvarende B. Anyone confirm? Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 1st, 2:1, 2:2, 3rd, Pass, Fail Hvordan folk oversetter kan nok variere, men normalt sett blir det de tre første tilsvarende A, B, C. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Alright! Tenker bare på hvordan kravet blir hvis jeg søker meg på master videre. Vi får nok ikke den type karakterer på min skole Lenke til kommentar
turana Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Alright! Tenker bare på hvordan kravet blir hvis jeg søker meg på master videre. Vi får nok ikke den type karakterer på min skole På LSE så står det en plass at de krever 2:1 og en annen plass at de forventer at du har 3.5 av 4 på GPA skalaen. 3.5 av 4 tilsvarer jo rundt 4,375 her på berget. Det er jo et forholdsvis stort sprang fra 4 til 4,4 må jeg si. Men nå er det vel GMat resultatene som teller mest Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Noen som har en formening om det er mulig å ta en master i England, selv om man har bachelor i eiendomsmegling fra norge, som ikke er en typisk bachelor man følger på med en master? På de skolene jeg har sjekket står det ofte at mange forskjellige bakgrunner kan aksepteres, og med tanke på at eiendomsmeglingsstudiet er et økonomifag, så har jeg håpet. Noen som har tanker om dette? Hvis ikke må jeg ta en 5-6 ekstra fag, slik at jeg får grad i Økad i tillegg, og det er stress.. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Det kommer selvsagt an på hva du vil kjøre på med master i, men det er nok en del mange linjer som vil godta folk med din bakgrunn. Spesielt business schools, om det var det du tenkte deg. Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jepp, har snakket med across the pond nå, og de sier det samme så da er det bare å kjøre på Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Men husk at det er lov å søke på andre skoler enn det ATP reklamerer for. (Vet jeg repeterer meg selv). 1 Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Ja, har tenkt litt på det. Folka i ATP er veldig hjelpsomme og nytte, men det er jo en bråte med skoler som de ikke samarbeider med som jeg kunne tenke meg å søke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå