Gå til innhold

Tråden for alle studenter i UK

ahpadt

Anbefalte innlegg

ah så ikke denne tråden før nå, er ferdig med min bachelor oppgave om en uke haha jaja :p studerer i teeside akkurat nå tar creative digital media, hvor spill og 3d har vært fokuset, men tok også å lagde en timelapse og user interface så fikk annen medie utav det også, håper egentlig på en jobb innen media ettersom jeg liker å jobbe me all slags medie greier :) så blir spennende å se i sommer, for en gangs skyld så vet jeg ikke hva som skjer om høsten! ^^ har året gått fint for dere andre UK studenter? du verden så latterlig billig dette landet er til tider! og studie året har jo vært latterlig lite i forhold til norge, føler jeg har fått litt utav å ha det siste året av bacheloren her i england iallefall :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere som har peiling på master: Hvordan anser dere sjansene for å komme inn på en master i england med C i snitt? Skjønner at man da ikke kan velge fra øverste hylle, men må vel være mulig å finne en skole i London eller også university of portsmouth er aktuelt, som kan ta meg inn? Skal ikke søke før neste år, så stresser ikke ennå, bare planlegger :-)

Gjelder økonomi-relaterte fag!

Endret av tgnedal
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dere som har peiling på master: Hvordan anser dere sjansene for å komme inn på en master i england med C i snitt? Skjønner at man da ikke kan velge fra øverste hylle, men må vel være mulig å finne en skole i London eller også university of portsmouth er aktuelt, som kan ta meg inn? Skal ikke søke før neste år, så stresser ikke ennå, bare planlegger :-)

Gjelder økonomi-relaterte fag!

Hei, jeg har søkt meg inn på master I international business I england, og har blitt akseptert ved kingston university. Jeg søkte gjennom across the pond, de er veldig hjelpsomme. Så du kan ta kontakt med de dersom du har spørsmål. Og jeg hadde C I snitt. Kom også inn ved oxford brookes.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Åh hei! Dere er vel gjerne ikke noe FAQ-gjenge, men er det noen her som kan fortelle meg når jeg tidligst kan søke for 2013/2014? Study Across the Pond ga meg en indikasjon på at det var tidligstrundt neste jul, stemmer dette?

Haah, litt ivrig i å søke... Har svært lyst til å dra min kos til England asap, evt. å finne ut om jeg kommer inn så jeg kan begynne å planlegge.

Lenke til kommentar

Alright!

Tenker bare på hvordan kravet blir hvis jeg søker meg på master videre. Vi får nok ikke den type karakterer på min skole :p

På LSE så står det en plass at de krever 2:1 og en annen plass at de forventer at du har 3.5 av 4 på GPA skalaen. 3.5 av 4 tilsvarer jo rundt 4,375 her på berget. Det er jo et forholdsvis stort sprang fra 4 til 4,4 må jeg si. Men nå er det vel GMat resultatene som teller mest

Lenke til kommentar

Noen som har en formening om det er mulig å ta en master i England, selv om man har bachelor i eiendomsmegling fra norge, som ikke er en typisk bachelor man følger på med en master? På de skolene jeg har sjekket står det ofte at mange forskjellige bakgrunner kan aksepteres, og med tanke på at eiendomsmeglingsstudiet er et økonomifag, så har jeg håpet. Noen som har tanker om dette?

Hvis ikke må jeg ta en 5-6 ekstra fag, slik at jeg får grad i Økad i tillegg, og det er stress..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...