knottsau Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg har en bankkonto i usa, og har et visa debit kort for denne kontoen. Dette kortet funker ikke å bruke på butikker i norge. Så hvordan kan jeg få overført pengene på denne kontoen over til den norske kontoen min? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg har en bankkonto i usa, og har et visa debit kort for denne kontoen. Dette kortet funker ikke å bruke på butikker i norge. Så hvordan kan jeg få overført pengene på denne kontoen over til den norske kontoen min? Vanlig bank-transaksjon? Ser ikke helt problemet, med mindre det er snakk om veldig store summer. Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Du må bruke IBAN og Swift/BIC nummer. Jeg tror du kanskje også må ha bankens navn. Disse finner du på din kontoutskrift. Betaling/Betaling til utland må du gå til. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Hvordan gjør man det? Men jeg har ikke noen nettbank med bataling på den amerikanske kontoen. Kan bare logge inn der å se hvor jeg har brukt kortet. Endret 15. august 2011 av knottsau Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Da ville jeg kontaktet banken for å høre hvordan du skal gå frem. Uten nettbank vet jeg ikke. Har du mulighet til å gå til den gjeldene banken? Da gjør de det nok uten problem. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Har ikke mulighet å dra til banken i usa da jeg er i norge nå og ikke skal tilbake dit. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Du kan sende et brev med underskrift om at du vil sperre kontoen og overføre pengene til notert kontonummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå