Zetracor Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Nei det stemmer, Har veldig veldig lite peiling med data greier. Så jeg får bare gjøre det enkelt å kjøpe en stasjoner så er helt grei å spille på. Elkjøp elr klompett. Problemet er også penger har ikke jobb enda og skal snart begynne på skolen igjen og får stipend. Jeg synes det er helt greit å ha grafikken på mid-mid høy jeg har jo levd med low-litt under mid x) å er vant med å være toldmodig pga lag >.<. Men har lært mer til nå om data osv. Kommer sikkert til å bygge min egen pc i framtiden. Hvis du kjøper en stasjoner helt enkelt og greit, kan du også bytte ut deler som er bedre? feks grafikk kort osv? Endret 17. august 2011 av Zetracor Lenke til kommentar
vhaarr Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Så jeg får bare gjøre det enkelt å kjøpe en stasjoner så er helt grei å spille på. Elkjøp elr klompett. Du utsetter bare noe du må lære uansett, og som likevel er enkelt. Problemet er også penger har ikke jobb enda og skal snart begynne på skolen igjen og får stipend. Altså, om du ikke har forstått det enda så får du en bedre PC, billigere, om du bygger selv. Spørsmål: Hvis du kjøper en stasjoner helt enkelt og greit, kan du også bytte ut deler som er bedre? feks grafikk kort osv? Spørsmål på Norsk er somregel følgt opp av "?", du trenger ikke skrive "Spørsmål:" forran Men ja. Lenke til kommentar
Zetracor Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Så jeg får bare gjøre det enkelt å kjøpe en stasjoner så er helt grei å spille på. Elkjøp elr klompett. Du utsetter bare noe du må lære uansett, og som likevel er enkelt. Problemet er også penger har ikke jobb enda og skal snart begynne på skolen igjen og får stipend. Altså, om du ikke har forstått det enda så får du en bedre PC, billigere, om du bygger selv. Spørsmål: Hvis du kjøper en stasjoner helt enkelt og greit, kan du også bytte ut deler som er bedre? feks grafikk kort osv? Spørsmål på Norsk er somregel følgt opp av "?", du trenger ikke skrive "Spørsmål:" forran Men ja. haha xD, Men takk for du svarte Men for meg så ser det jo vanskeligt ut fordi jeg ser bare deler å metall. Men jeg får sikkert hjelp av folk irl. Takk alle sammen. Lenke til kommentar
sanji Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Du kan jo søke opp på YouTube hvordan å lage en spill PC eller en PC, kanksje dette kan hjelpe litt? Endret 18. august 2011 av sanji Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå