bareanton Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hmmm... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Artig bildet på en måte, vet ikke helt om jeg synes bildet egentlig burde taes på flat mark i stillestående posisjon. Bilen er jo veteran og burde portretteres deretter, eller? Sikkert bare jeg som er sær Denne bilen har jo et hav av råe detaljer som fortjener oppmerksomhet og ikek gjemmes bak blur og fartsyndere. Dog digger jeg blikket til passasjeren. Det ble en sånn midt på treet for opplevesle min del hvor humoren i bildet trakk opp. Endret 15. august 2011 av Inc Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Jeg er enig med deg Inc, men dette bilde var fra et veteranbilrally. I grunnen så drev jeg å øvde på panorering når dette bilde ble tatt. Når jeg gikk gjennom bildene etterpå å så ansiktsuttrykket til gutten, så likte jeg det til tross for andre mangler. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Vinkelen på bilen er OK for min del. Sort/hvitt kler jo epoken. Jeg tror dog du skulle ha brukt en noe lengre lukkertid, slik at at skogen hadde blir mer uklar Jeg kunne også tenkt meg at bildet var noe mørkere. Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Kjempeartigt bilde og denne gutten som titter frem her. Bilde virker noe overeksponert, vel lyst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg