.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Hei. Jeg har datet en person for en stund siden. Vi kom aldri så langt at vi rakk å bli kjærester, men vi brukte mye intime stunder sammen og flørtet veldig mye osv. Det ble til at jeg ble veldig glad i denne personen og fikk store følelser. Etter på ville ikke vedkommende mer fordi følelsene var der ikke lenger for meg. Greit tenkte jeg og prøvde å komme meg videre. Men jeg sliter litt med det og har det veldig vondt, og savner vedkommende veldig mye. Så ikke for lenge siden tilbringet vi en helg sammen igjen bare sånn vennskaplig, men jeg ble veldig på gråten den ene kvelden og fikk trøst og klem av vedkommende - det føltes veldig godt. Etter noen dager senere så sier vedkommende til meg at det ikke er lurt å treffes mer for at det ville bare gjøre meg vondt verre, men jeg sier hele tiden at jeg trenger vedkommende til å støtte meg gjennom denne kjærlighetsorgen. Så det jeg lurer på om det er lurt av meg å gå tilbake til vedkommende for å få litt trøst og kos, eller vil det bare gjøre det vanskeligere? Håper noen kan svare meg. Takk på forhånd. Endret 23. august 2011 av Ally1987 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Dette minner meg om å ta av plaster. Du kan enten gjøre det fort og hardt og få jævlig vondt, eller saaakte og ha litt vondt veldig lenge. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Riv det av fort! Altså, nei! 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Det jeg vil anbefale er at du tar deg tid til å tenke over om du har noen andre som kan hjelpe deg med kos og trøst. Kan være vanskelig å komme på noen når følelsene er knyttet så sterkt til denne fyren, men om du finner noen andre som klarer å gi deg det du trenger vil det bli lettere å gi slipp på fyren. Postet av anonym: 444f4c1ca01c7842c986e6b2e356d3ba Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Nei! kutt kontakt og kom deg videre. Du kommer aldri over det hvis du henger med vedkommende og torturerer deg og følelsene dine. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Det er forståelig at du ønsker støtte. Men det er for mye forlangt av den som ikke føler det samme lenger. Hun/han skal videre i livet også, og det kommer man ikke hvis man skal pleie det forgangne i tide og utide. Enig med Nie & Buffy her. Slipp vedkommende løs. Så vil tiden vise om dere kan være "bare venner" senere. Geir Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå