Bøgge Bakken Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Hm, nå er det hvertfall tomt for slike kort hos komplett. Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 DU bØGGE skal du bestille et slikt når det kommer inn i gjen. hvis så må du si i fra om det gik ann å modde Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 DU bØGGE skal du bestille et slikt når det kommer inn i gjen.hvis så må du si i fra om det gik ann å modde Vet ikke enda. Jeg har begynt som lærling nå og for lønning den 12, men er usikker på om jeg for den første mnd da jeg bare har jobbet 1,5 uke, Må også få solgt/byttet min shuttleboks ført også så jeg for kjøpt kabinett og hovedkort. Skal si i fra om jeg kjøper, har bookmarka denne bosten og ser i den ganske ofte. Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Trur disse korta er sluttet og produseres. Skulle bestille et, fekk netopp mail om at dei ikkje kunne skaffe kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå