Gå til innhold

WoW - Fortsette eller slutte?

Anbefalte innlegg

Tips til trådstarter:

Du kan kjøre en bot som tjener penger for deg når du ikke spiller selv, så slipper du å bruke tid på oppgaver som det i løpet av den lille tiden du har tilgjengelig om dagen, så får du mer tid til å gjøre det du selv syntes er gøy. Selfølgelig ikke alle som ser botting som like aktuelt, men det er et hjelpemiddel som gjør at du kan nyte spillet mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HA HA HA.... Noen kom tydeligvis i forsvarsposisjon men det var ikke meg. :!:

Joda jeg har spillt Wow, men jeg har også spillt stort sett alt av MMORPG's det ute. Wow er kult det men det er det mye som er.

Wow er ikke problemet, spillevanene blir problemet. Om du spiller MMORPG A eller B har ikke så mye å si.

Altså det er ikke WoW du blir avhengig av men spillingen.

Prøv å slutte å spille dataspill en måned, da merker du fort hvor avhengig du er. Hvor mange dager klarer du?

Lenke til kommentar

Herrigud, du er 15 år, om du liker å spille wow, og alle andre i vennekretsen din spiller wow, så spiller du da for faen wow.

Trenger da vell ikke fokusere på noen fag i 10ene klasse? følg med på skolen, og gjør en innsats der, så kan du spille så mye wow du bare vill og komme inn på den skolen du har lyst til.

Om du følger med i timene og gjør mye på skolen så er mye gjort.

Jeg har vell gjort minimalt lekser hele livet, og har fortsatt kommet inn der jeg vil.

Slutt av prat tull.

Endret av Ajesto
Lenke til kommentar

At han kan komme inn der han har lyst til uavhengig av karakter er ikke sant. En grunn til at flere havner på venteliste :)

Men riktig at det ikke er et spesielt fag man må fokusere på for å komme inn her eller der, karaktersnittet som gjelder. Dog, kan være smart å følge med i matte-timen(muligens også naturfag) om man vil bli elektriker, ingeniør eller andre yrker som krever realfag f.eks.

Lenke til kommentar

Jeg spilte selv wow i 4-5 år, fikk unge, fikk ikke tid til å spille egentlig, valgte andre ting først. Har betalt for en måned, gått inn og egentlig ikke funnet på noe å gjøre. Logget ut. Og ikke spilt siden.

Lvl 80 char. Nå spiller jeg nesten ingenting egentlig, men sitter like mye foran en skjerm uansett.

Er/blir 26

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...