Gå til innhold

WoW - Fortsette eller slutte?

Anbefalte innlegg

Hola!

Jeg har kommet til et punkt der jeg VURDERER og unsubscribe til WoW, på grunn av skole... ;(

Nå til høsten begynner jeg på skolen igjen der det kreves at jeg gir en liten innsats.

Vennene mine spiller, og har heller ikke tenkt til å slutte.

Har VELDIG lyst til å fortsette jeg også, men tenker at det er bare et spill, og det er kanskje på tide å slutte etter over 5år med WoW.

Noen av dere tenker sikkert at jeg kan jo spille en gang i blant, men det er jo slik at det koster 100kr i måneden for å spille, og etterhvert blir det ganske mye penger bare for å spille en gang i blant.

Kanskje jeg tar skole litt for seriøst?

Eller burde jeg slutte med WoW og finne et spill som ikke krever at jeg betaler i det hele tatt?

Mvh.

Gameaddict.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har lekser - Gjør lekser, og deretter kan du ta pause for resten av dagen (hvis du har gjort NOK arbeid) med spilling osv..

Har du Prøver/Tentamen/Eksamen - Øv og pugg før du spiller.

Noen timer per dag er for meg helt akseptabelt.

Hvis du føler at det blir for mye penger å betale (for det blir det etter 5 år som du sier), så slutter du å spille WoW. Da kan du jo spille lignende MMORPG spill uten de irriterende "avgiftene" i måneden.

Det handler egentlig om å balansere arbeid og fritid, så går det fint. :)

Lenke til kommentar

Kommer an på hvor mange andre måter du har å sosialisere på, spør du meg. Hvis trenden i vennegjengen din er "å henge med" hverandre in-game, er det ikke sikkert det er best å slutte helt, men heller trappe ned litt. Viktig å ha en balanse mellom sosialisering og skole, ellers blir det fort kjedelig, både ene og andre veien.

Når det er sagt vet jeg jo ikke om du har andre hobbyer der du henger med folk uten om; da er situasjonen kanskje en annen.

Lenke til kommentar

Enig med det dere sier å ha en balanse mellom arbeid og fritid.

Men problemet er at fritiden kan distrahere arbeidet mitt, hvis dere skjønner hva jeg mener ?

Kan liksom bli desperat til å logge på å gjøre daily quester mens jeg pugger til prøver eller lignende, og derfor mener jeg det er best å slutte helt enn å være casual gamer, selv om det frister å prøve og finne balansen ;)

I vennegjengen min spiller ALLE WoW. Det er liksom det vi snakker om i friminuttene, og det er slik vi sosialiserer.

Men jeg vet at jeg ikke kan spille WoW for alltid, og tenker at kanskje nå er tiden kommet for å slutte, og konsentrere seg om skolen?

Men har samtidig veeeldig lyst til å fortsette xD

HJELP!

Lenke til kommentar

Meh, så lenge du ikke gamer WOW etter jula så går det nok bra :)

Det har jeg tenkt også, men dette året er det fare for streik, og da vil jeg ikke få vitemålet for siste halvåret av tiende.

Vil være på den trygge siden og ikke satse på at det ikke blir streik.

Da jeg gikk i åttende ble det streik etter jul...

Lenke til kommentar

Noen av dere tenker sikkert at jeg kan jo spille en gang i blant, men det er jo slik at det koster 100kr i måneden for å spille, og etterhvert blir det ganske mye penger bare for å spille en gang i blant.

Kanskje jeg tar skole litt for seriøst?

Eller burde jeg slutte med WoW og finne et spill som ikke krever at jeg betaler i det hele tatt?

Mvh.

Gameaddict.

Jeg tenkte det samme, og kom fram til at jeg frøys kontoen nå som tiden var ute.

Siden jeg ikke spiller så mye mest pga de fleste i guilden min har også tatt en pause.

Spørs hvor lenge min pause fra wow vil vare.

Det finnes mange greie MMOF2P spill der ute. Google deg fram eller søk her på forumet.

Lenke til kommentar

Slutt.

Wow er ikke verd tiden man bruker på det. De små lilla pixlene med glitter på betyr nada når du skal søke jobb. (kanskje i spill industrien da)

FInn et spill som du kan spille uten å måtte være avhengig av andre. (Kan ikke logge av før raidet er over osv.)

Jeg kastet bort 5 år på wow, på alle nivåer. Bare ga meg en dag, sånn plutselig.

Spiller nå litt ymse strategi spill som f.eks Anno 1404 og lignende.

:-)

Lenke til kommentar

Er jo helt opp til deg, noen folk klarer å gjøre par ting samtidig og vise gode resultater på begge sider, noen gjør ikke det. Vi kan ikke vite sånt om deg, er du flink på skolen og kan spille wow samtidig, da gjør du det, er du ikke? slutt, sett fokus på IRL.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...