superflaks Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hei. Min bærbare PC har dødd og vil ikke leve mer, så da har jeg en god unnskyldning til å kjøpe en helt ny pc. (Forrige var brukt) Jeg tegner i phososhop/corel painter og bruker tegnebrett. Hører alltid på musikk samtidig, og har gjerne åpen nettleseren med flere faner. Har to skjermer jeg tenkte å bruke, så kan jeg tegne og ha oppe nettleser samtidig f.eks. Jeg har hatt bærbar før som sagt, men denne gangen vil jeg helst ha en stasjonær pc. Da kan man jo oppdatere innmaten mye mer enn ved en bærbar. Pris... Ja, så billig som mulig. Ikke over 5000,- helst, men... Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Dette er nok en av de beste pc-ene du kan kjøpe for 5000kr. http://www.elkjop.no/product/data/stasjonar-pc/ASM3920/acer-aspire-m-stasjonar-pc-am3920 Ser at den ikke har utgang for to skjermer, men legger du til noen lapper til så har du det også Lenke til kommentar
vhaarr Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Bedre strømforsyning, skjermkort og CPU enn den maskinen. Men her får du jo ikke med operativsystem eller CD-ROM (200,-) om du bryr deg om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå