Torbjørn Jentoftsen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Nå skal jeg ut å inspisere nettet mitt..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Dette var et spennende bilde! Ikke bare har du prestert å komme svært nært motivet, men plasseringen av fokus var også interessant. Kroppen, hodet og deler av spindelvevet i fokus gav både dybde i bildet, og gav edderkoppen kontrast i forhold til bakgrunnen. Jeg har ingenting å utsette på plasseringen av motiet heller, fototeknisk er dette svært godt Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Fint hvordan du med smalt fokusområde allikevel har fått korset fint og tydelig. Fine pastellfarger i bakgrunnen, og jeg liker det fine underlyset i edderkoppspinnet. Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Dette liker jeg Torbjørn. Fin komp, flott skarphet og fint lys og fine fargetoner. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Dette var en flott makro, fin bakgrunn og nettet kommer fint fram Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Svært bra dette, flotte detaljer, god komp. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Nydelig - tett på, praktfull vinkling og en bakgrunn som gir motivet full oppmerksomhet. Lyset og fokuset er også helt topp, med fine detaljer. Helt ideelt sett kunne jeg tenke meg noe mer luft foran og også litt under, men samtidig er det veldig flott å komme så nært på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg