thoar Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 til fjells Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Bra dybde med ledene vei inn i bildet. God mix av farger med kontrast. Dog er det noe partier det er litt mye av det gode, og mest fordi andre steder ikke har like mye og da blir det litt skjev fordeling og jeg får vanskligheter med å akseptere at bildet er ment for å være sånn. En annen tin g erøkt kontrast på himmelen slik at det blir blå og fargerik, bare pass på at hele himmel eller hvertfal den delen av himmelen som skal være blå blir blå. Slik du ser ved venstre fjellrygg , ser man en lysere himmel som går over i mørkeblå. Ellers er det noe grønnskjær i fargene på fjellveggen til høyre i vannet, so mplutselig går over i rødt skjær, dette kunne også vært rettet opp i, etter min mening Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Stilig dette Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Storslått natur og et fint bilde, men fargene har gått litt i surr Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Her ble alt litt voldsomt og det kan se ut som om du har behandlet bildet med en form for filter. Litt mindre etterbehandling ville jeg ha foretrukket siden det er så mange elementer med i bildet Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Bra komp og fine farger (: Se på vannet, der er det delt hvor det har blitt noen rare farger. Også ville jeg dempet fargene på fjellet, ser veldig unatulig ut spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg