Jj9877 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Kjøpte noen varer til Iphonen fra www.JPX.no før jeg fant ut at de kun reselger varer de selv kjøper på www.DealExtreme.com. Enkelte av varene jeg kjøpte koster ca 30-40 kr på www.DealExtreme.com og JPX tar seg betalt kr 300-400 for samme varene kun med lengre leveringstid pluss dyrere frakt. Jeg vil fraråde alle å handle med JPX www.JPX.no denne siden er kun overpriset svindel og du kan få samme varene fra www.DealExtreme.com til en mye hyggeligere pris. --- Administratornotis: Vi vil opplyse om at det å videreselge varer fra andre butikker ikke er svindel. Vi mener derfor ordet svindel er feil brukt i denne tråden. Det er dessuten ikke sikkert at de utøver den samme praksisen når du leser denne tråden. Se også svar fra JPX. Endret 23. oktober 2012 av TSP Vi vil opplyse om at det å videreselge varer fra andre butikker ikke er svindel. Vi mener derfor ordet svindel er feil brukt i denne tråden. Det er dessuten ikke sikkert at de utøver den samme praksisen når du leser denne tråden. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Ha ha. Ser utrolig amatørmessig ut. Hvem faen er det som legger ut sporingsnummer på kontakt-oss-siden som alle kan se? Hei Marit!Merkelig at du ikke har fått beskjed' date=' men pakken din er sendt, og bør være hos deg om ca 10 dager. Sporingsnummer: RA151039666CN Ha en fin lørdag Mvh Martin i JPX[/quote'] Endret 15. august 2011 av Scorpion88 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Svindel er vel å ta i, men jeg er enig i at det er like greit å styre unna jpx.no. Bestilte selv noe derfra fordi jeg ville slippe den lange ventetiden ved å bestille fra Kina. Det tok allikevel nesten 4 uker, og kostet mer enn om jeg hadde bestilt direkte. SÅ jeg vil nok ikke akkurat anbefale å kjøpe fra dem, men å kalle det svindel synes jeg blir litt for drøyt. De kunne derimot vært litt flinkere til å fortelle hvor lang tid det kan ta når man bestiller noe. Lenke til kommentar
JPX.no Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Til informasjon: JPX.no har fått ny eier nå i juli 2012 og ja vi at vi har et rykte å forbedre. Ja, det har vært handlet mye droppshipping fra Kina. Vi har besluttet å gradvis bygge opp lager her i Norge for å redusere leveringstiden betraktelig. Håper dere vil handle hos oss fremtiden. Nils Ove M. Nygård JPX.no Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 "Best på unik elektronikk" - Hvor er kilden som sier at dere er best, og hva er unikt? Lenke til kommentar
JPX.no Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Vi kommer til å omprofilere JPX.no, men har ikke rukket å gjøre alt på to uker... Vi kan selvsagt ikke si at vi er best da må vi ha dokumentasjon og det er vanskelig/umulig. Nils Ove M. Nygård JPX.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå