Cuneax Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Studenter med lynrask kreasjon. Er dette verdens raskeste soldrevne bil? Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ser ikke poenget med blanke solcellepanel. Vil ikke dette gi redusert effektivitet ettersom det reflekterer lys? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ser ikke poenget med blanke solcellepanel. Vil ikke dette gi redusert effektivitet ettersom det reflekterer lys? Så vidt jeg vet slipper lyset bedre gjennom en blank og glatt overflate, enn en matt overflate. Tenk deg f.eks. vinduer i forhold til sandblåste vinduer Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ser ikke poenget med blanke solcellepanel. Vil ikke dette gi redusert effektivitet ettersom det reflekterer lys? Er nok eneste løsningen. Om du lager dem matte så blir nok ikke absorberingen til noe annet enn varme. Jeg ville ikke likt å krasje i 97Km/t med en slik ting. Lenke til kommentar
Elenhinan Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Er nok coated. http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-reflective_coating Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg ville ikke likt å krasje i 97Km/t med en slik ting. Jeg ville ikke likt å krasje i 97km/t med noe som helst, men den så noe skjør ut ja. ^^ Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Er disse bilene mer miljøvennlig enn en vanlig bil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg