emwa Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 1.Dersom en bytter skole under videregående opplæring, er dette noe som har negativt utslag på CV'en? Er det sannsynlig at arbeidsgiver vil ha problemer med å ansette en person som har byttet skole 2 eller 3 ganger i løpet av vgs. Altså at personen har gått på 3 forskjellige skoler gjennom vgs? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ikke noe problem for meg. Jeg gikk på tre forskjellige skoler (yrkesfag), og jeg fikk tilbud om læreplass fra en bedrift jeg ikke hadde sendt søknad til engang. Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 1.Dersom en bytter skole under videregående opplæring, er dette noe som har negativt utslag på CV'en? Er det sannsynlig at arbeidsgiver vil ha problemer med å ansette en person som har byttet skole 2 eller 3 ganger i løpet av vgs. Altså at personen har gått på 3 forskjellige skoler gjennom vgs? Det viktigste er nok karakterer og fravær. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 1.Dersom en bytter skole under videregående opplæring, er dette noe som har negativt utslag på CV'en? Er det sannsynlig at arbeidsgiver vil ha problemer med å ansette en person som har byttet skole 2 eller 3 ganger i løpet av vgs. Altså at personen har gått på 3 forskjellige skoler gjennom vgs? Nei, men det kan nok hende du får et spørsmål om hvorfor på et intervju. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå