01xx02 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hallo, Er det flere enn jeg som har problemer med å logge seg på WoW? Tidligere idag spilte jeg problemfritt. Etter en pause og WoW-restart kommer jeg meg ikke på lenger. Får opp dette når jeg prøver å kjøre Wow; "Launcher cannot obtain patching information. Please check your internet connection." Har også kjørt wow.exe direkte, men da er jeg bare stuck på "Connecting" når jeg prøver å logge inn. Har lett litt rundt på diverse forum og prøvd alt fra å deaktivere anti-virus program, flushDNS, restarte modem og alt mulig, ingenting ser ut til å fikse problemet. Noen som har noen forslag? Takk. Lenke til kommentar
morlie Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Prøvd å reinstallere? Pleide å funke når jeg fikk problemer med wow^^ Lenke til kommentar
01xx02 Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Tar altfor lang tid å installere WoW, så det orket jeg ikke. Men det funker nå, problemet lå hos Blizzard tydeligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå