Gå til innhold

Trenger penger!

Anbefalte innlegg

Jeg er en 20 år gammel gutt. har hatt en ufattelig kjedelig jobb, med ikke den beste lønna og

har sagt opp, fordi jeg ikke klarte det lenger.

Jeg har ingen bra utdanning og skulle gjerne funnet en god metode å tjene litt fett på.

noen som har en realistisk ide jeg kan gå etter? noe kanskje litt uordinært!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vekter var det første som faktisk slo meg..tok et kurs og jobbet med det i noen måneder, men var ikke noe for meg...Er en utholdelig jobb for en som er så rastløs som meg :) men så klart et godt forslag. Hvis jeg har forstatt det riktig, så er det for tidlig for meg å jobbe som fengselsvakt?

Lenke til kommentar

Sant det, du må bli 23 år det året du søker på skolen, og her må du også gå på skole (etter slik jeg har fostått det) men skal ikke si dette for sikkert.

Men hva er det du liker da?

Det er jo mangen morsomme jobber som er lett å tjene en slant på nå til dags!

Promotør for en bedrift! trenger ingen utdanning.

Butikk/bensinstasjon. varierende arbeidstider og greit betalt.

Jobbe med vanskligstilte barn, ta de me på kino, spille fotball etc. også godt betalt for lite arbeid!

Ukens.

Lenke til kommentar

Fengselsbetjent. Du kan så og si jobbe når du vil.

Han sier jo at han ikke har utdanning, og fengselsskolen er 2-årig. Man kan jobbe som vikar i fengsel, man da må man nesten ha generell studiekompetanse og relevant erfaring, og lønna er heller ikke bra som ufaglært.

Som vekter bør/må man ha vekterkurs, men man får mye igjen for trinn 1 kurset. Tror per dags dato at man ikke tjener under 150 kr per time i startlønn, og det er variert jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...